Shopaholic Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei. Hjemme hos meg fikk vi akkuratt byttet fra vanlig pc, til imac. Men jeg har litt problemer med å installere sanger fra imaccen til min Samsung galazy s 2. Noen genier som kan hjelpe meg? Takk for svar! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Tror du må gjøre dette manuelt. Dvs. finne "sang-filene" på iMac'en og flytte de over til Galaxy'en på samme måte som du ville flytte filer til en ekstern harddisk. Galaxy'en har vel et SD-kort du må "mounte" på iMac'en. EDIT Mounte = montere. Det betyr rett og slett bare at du gjør telefonen/SD-kortet tilgjengelig på iMac'en. Som regel er det vel bare å plugge i ledningen... (hadde en tidligere HTC+Andriod hvor jeg måtte godkjenne oppkobligen fra telefonen, dog.) Endret 28. juli 2013 av MacMagnus 1 Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Tror du må gjøre dette manuelt. Dvs. finne "sang-filene" på iMac'en og flytte de over til Galaxy'en på samme måte som du ville flytte filer til en ekstern harddisk. Galaxy'en har vel et SD-kort du må "mounte" på iMac'en. EDIT Mounte = montere. Det betyr rett og slett bare at du gjør telefonen/SD-kortet tilgjengelig på iMac'en. Som regel er det vel bare å plugge i ledningen... (hadde en tidligere HTC+Andriod hvor jeg måtte godkjenne oppkobligen fra telefonen, dog.) Takk skal du ha !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå