Gå til innhold

TV-UT kort

DllInjexion

Anbefalte innlegg

http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=&g1=&g2=...953&l=&lantall=

Er denne bra? Hvordan funker det? kan jeg ha skjermkort+denne oppi samtidig? Er den bedre enn vanlig TV-ut som er intergrert i skjermkort?

Jeg kan ikke bruke tv-ut på radeon kortet mitt fordi jeg tror den er ødelagt, jeg får bare svart skjerm når jeg kobler sammen med s-video. Orker ikke å sende tilbake til komplett.no de vil bare påstå at det ikke er noe feil og gi meg en regning på 300 spenn. Det er bedre å kjøpe dette kortet da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Widescreen TV, jvc DV, PC, og S-video kabel.

1.Koblet S-VIDEO til skjermkortet så til TVen.

Det gikk ikke svart skjerm.

2.Så koblet jeg Digital Videokameraet til TVen det funket (Ikke feil med s-video kabelen)

For 2-3 dager så gjorde jeg dette og da gikk det greit. Men når jeg prøver nå så går det ikke. Noe er ødelagt har jeg på følelse.

Men må man restarte PCen etter å ha koblet kabelen? eller kan man bare koble når maskinen er på? Kan man ha skjerm og TV-ut samtidig?

Lenke til kommentar
Sony Widescreen TV, jvc DV, PC, og S-video kabel.

1.Koblet S-VIDEO til skjermkortet så til TVen.

Det gikk ikke svart skjerm.

2.Så koblet jeg Digital Videokameraet til TVen det funket (Ikke feil med s-video kabelen)

For 2-3 dager så gjorde jeg dette og da gikk det greit. Men når jeg prøver nå så går det ikke. Noe er ødelagt har jeg på følelse.

Men må man restarte PCen etter å ha koblet kabelen? eller kan man bare koble når maskinen er på? Kan man ha skjerm og TV-ut samtidig?

Du har slått på TV i Visning på skjerminstillinger ikke sant? heh... helt svart skjerm høres veldig rart ut... burde vært litt støy osv..

Lenke til kommentar

Forsøk å ta ut monitor kabelen og re-start maskinen med kun S-video kabel. da skal Radeon kortet automatisk velge TV-ut som primary skjerm. Hvis det fungerer så er det hverfall ikke feil på kortet men i innstillingene.

Ser også at du har aktivert "Default Single Display" scheme, kan du endre denne, eller er den det eneste valget?

Lenke til kommentar

Jeg har samme problemet med mitt skjermkort, bruker da en overgang fra s-video til rgb, den vil heller ikke virke...... har sett på alle tenkelige løsninger, både i fra ati, og ifra andre, følger alle de, men får ikke bilde alikevel, prøvde å ta ut monitorkabelen, for å bare la tv stå under oppstart, men ingenting skjedde, den oppdager heller ikke tv-en i controlpanelet, så jeg må tvinge det til å "oppdage" tv, ved å trykke på feilsøking. Ser ikke så mye som en flimmring når jeg starter opp, eller forandrer noe, noen som vet hva som er grunnen??+

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...