iPhone_bruker Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg har nå slitt med plager i håndleddene mine i 2 år, har vert til legen og fått bekreftet kronisk senebetennelse, men har nå i det siste fått en annen type smerte i hånden... Det er akkurat som sener og nerver ikke klarer å slappe av... Har ikke hvert til legen enda, Jeg begynte for 2 uker siden å jobber på et kjøkken og siden det startet disse smertene Er det noen som kanskje hvet hva dette er? Eller har lignende smerter? Det er vanskelig å beskrive smerten, men det er både i fingrer, hånledd oppå og inni hånden Takker for svar ? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Kan det være Carpal tunnel syndrome? Har ikke hatt det selv, så vet ikke hvordan det føles, men kjenner flere som har måttet operere. De har beskrevet lignende symptomer som deg, i tillegg til at de har slitt med gripestyrken i hånden. Det kan selvfølgelig også bare være belastningsskader relatert til dine tidligere problemer i kombinasjon med jobben din. Endret 28. juli 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå