allak Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hei, Kjøpte WRC 3 for pc, som DVD, var vel hos mpx eller komplett. Jeg innstallerte dette på 3 maskiner. Den ene har tatt kveld og blitt kasta. De to andre er formatert. Når jeg nå skal innstallere den på nytt på den ene av mine formaterte pcer får jeg beskjed om at spillet er innstallert for mange ganger enten på denne pcen eller andre, slik at jeg ikke får innstallert. På support er det en "dos" oppskrift på hvordan en kan fjerne spillet fra en maskin, slik at jeg kan bruke den "lissensen" på en annen. Problemet er at maskinene er formatert ergo får jeg ikke utført dette. Noen med forslag til hvordan jeg kan få utnyttet min orginale WRC 3 for PC igjen? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Du kan vel ta bilde av koden (hvis følger med kode) og sende den til support så vil de tilbake stille lisensen. Vet ikke om det funker for WRC 3, men jeg har gjort med to andre spill. Og det funket supert. Endret 28. juli 2013 av toy_man Lenke til kommentar
allak Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Flott, da skal jeg prøve det:-) Mange takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå