Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 7 Pro x64 random frysninger

Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt litt problemer i siste stunden med pcen min som enten fryser i noen sekunder – som kan tyde på noe nvidia krøll. Men av og til fryser den også random og da må jeg trykke reset-knappen på pcen for å kunne komme meg videre og en siste ting er av og til når jeg flytter muser peker over på den andre skjermen min så blir den borte – jeg ser at knapper og slikt blir higligheted hvis man kommer bort i med musen eller om man høyereklikker så ser man hvor musepekeren er – den blir somregel normal igjen ved å ta den over til hovedskjermen på venstere side.

MjVySGIz.jpeg

Som på bildet over så kan man se at menyen er valgt, uten at man kan se musepekeren.

Av og til hjelper det med en restart og da blir problemet borte en stund. Det skjer også uvavhening load på systemet - selv med bare å sitte surfe eller på skype kan alt fryse.

Har prøvd å google uten stort hell – noen som har noen idé? Kan det være HW feil eller kan det kanskje rettes med en clean install av windows igjen?

Det er forøvrig Windows 7 x64 Pro som kjøres og har to identiske BENQ skjermer som kjører 1920x1080 oppløsning. Det er en selvbygd desktop med følgene spec:

RAM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

Hovedkort ASUS P8Z68-V PRO, Socket-1155

SSD Corsair SSD Force Series? F115, 115GB

HDD Samsung SpinPoint F4EG 2TB

PSU Corsair TX V2 650W PSU

Skjermkort Gainward GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX

CPU Intel® Core? i5-2500K Processor

På forhånd takk :)

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...