Øystein.F. Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Solslikkinga er nesten over, no skal det spelast! Les hele saken Lenke til kommentar
Dal Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg for min sin del gleder meg til: Castlevania: Lords of Shadow ? Ultimate Edition Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Oi oi oi. Eg hugsar godt kor mykje eg spelte Flashback på min gode, gamle, robuste Amiga 500. Det var tider det! 1 Lenke til kommentar
gammaglimtet Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Oi oi oi.Eg hugsar godt kor mykje eg spelte Flashback på min gode, gamle, robuste Amiga 500.Det var tider det! Flashback var fantastisk. Husker jeg brukte en del tid på Another World også. 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 For min del blir det vel etrian odyssey 4 som blir den store vinneren i august. http://www.nintendolife.com/news/2013/07/etrian_odyssey_iv_confirmed_for_european_release_on_30th_august Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 "Med Saints Row IV tek dei derimot det heile eit solid steg lenger. No får du superkrefter, og dei blir ganske nyttige i kampen mot ein invasjon frå rommet. Vi kan garantert vente oss toaletthumor i bøtter og spann, samt stor valfridom til å vere så vulgær som du berre vil. Det aller største spørsmålet blir vel strengt tatt korleis dei skal klare å overgå denne galskapen i sitt neste spel." Tror faktisk ikke de kommer til å prøve å overgå det i neste spill. SR4 er det siste kapitlet for denne gang, så de har sagt at om det blir en SR5 kommer de til å ta det i en helt annen retning. likte SR1, men SR2 var ganske kjedelig, og SR3 tok galskapen for langt for min del. Det ble for overdrevet, og dermed ganske kjedelige saker. Om de har lært kan SR4 bil interessant, men tviler litt. Har spilt en del slike spill med superkrefter før (Spider-man, Superman, Hulk, Prototype, Crackdown osv), så det holder ikke med bare superkrefter. Men vi får se. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 SR4 er det eneste spillet jeg vurderer å skaffe meg i august. Tror det blir en morsom oppvarming til GTA V. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ikke noen andre som gleder seg til Space Hulk? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) SPACE HULK, folkens. 25. august. Verdens beste brettspill i PC-adaptasjon. Kan forhåndsbestilles på Steam fra i dag av. http://store.steampowered.com/app/242570/ Ellers forstår jeg ikke hvorfor Blacklist er på deres, uh, whitelist. Ser jo helt ubegripelig døvt ut. Resten sånn passe, tror høydepunktene blir SRIV, EUIV, Killer is Dead og Space Hulk. Endret 28. juli 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 eu4 kommer jeg sikkert til å bruke mange hundre timer på, paradox har ikke skuffet enda 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har ikke klart etter utallige meldinger frem og tilbake med Ubisoft å få Splinter Cell Conviction til å fungere på PCn selvom har ikke hadd noen problem ellers med andre spill som jeg kan huske. Har veldig lyst på SC: Blacklist, men da på PC på grunn av grafikken og ikke på 360. Om det kommer en demo som fungerer så blir det gjerne vurdert. Saint's Row IV derimot gleder jeg meg veldig til. Det er allerede prepaid på kontoen på Steam så går bare å venter spent på at det skal komme. Helt ærlig derimot så kjøpte jeg det egentlig bare så jeg skulle ha noe nytt å spille de siste 25 dagene mens jeg venter på GTA5. Tipper det blir endel andre som blir å gjøre det samme og gjerne også derfor det kommer ut før GTA5. Skulle bare ønske det kom enda en måned tidligere. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har ærlig talt aldri skjønt hvorfor "alle" ikke bare automatisk setter GTA på toppen av listen, men gjerne lager en egen liste kun for GTA. Hva er det som er så vanvittig mye bedre med det enn alle andre spill i samme sjanger? At det var først har ingenting å si. Sant og si liker jeg sandkassespill av den typen, men synes GTA er noe av det dølleste man får. Spesielt GTA4 var vanvittig kjedelige saker. Jeg foretrekker heller Spider-man, og det sier jo en del... Lenke til kommentar
Krosspit Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Tales of Xillia er ikke noe å glede seg til. Utrolig dårlig instalemang til tales serien. Bare glemte hele spillet etter en måned. Ikke ferdig med det enda. Har noen fine greier men så uintresang historie som aldri kommer noen vei. Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) eu4 kommer jeg sikkert til å bruke mange hundre timer på, paradox har ikke skuffet enda Sant så sant! CK2 var knall fra realese dagen, av så om de holder kvaliteten oppe på EU4 blir det en svett høst i vente. Endret 29. juli 2013 av TickleMeJesus Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Herlig måned dette ja. Det er slik jeg liker det Skal ha Tales Of Xillia (CE) Rayman Legends (WiiU), DuckTales (PC-PS3), Killer Is Dead (PS3) og Splinter Cell Blacklist (PS3) Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Har forhåndsbestilt EUIV. Det tror jeg vil bli et veldig bra spill. Det som er bra er at det kommer ut på Windows, Mac og Linux samtidig. For noen er det nok en ulempe at det er kun tilgjengelig via Steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå