levlex Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Påstår ikke jeg kan det heller. Men, som jeg sa tidligere, de fleste er fornøyde de. Og jeg sa også, at mobil geeks, (ikke rette ordet, egentlig), sikkert ikke er fornøyde, men det betyr ikke at Ola Nordmann ikke er fornøyd. Det jeg prøver å få fram er at det er unødvendig å klage så mye på det, fordi de fleste er fornøyde uansett! Nei, men skal man teste en telefon seriøst, så må man ta med alle i beregningen, og da er Nokias MMS for dårlig. Er enig i at man ikke alltid sender 10 bilder i slengen, og tror gjerne at de fleste er fornøyd med MMS uansett om den kan sende flere eller ikke. Men så klarer jo 50% av alle mobilbrukere i Norge seg med 3310, og er fornøyd med det. :wink: Poenget er at vi må legge til grunn alle sine behov for det segmentet telefonen er beregnet for, når vi tester de. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Akkurat, for det segmentet den er met for. 3100 er ikke ment for noe segment som skal sende bilder i hytt og pine. Du kom med den beste kommentaren, mot deg selv Men, rart dere tenner så utrolig på dette.... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 3100 er en MMS-telefon. Med andre ord må vi teste dens muligheter innenfor MMS. Har den støtte for sending av flere bilder og lyd i MMS? Nei. Ergo, så må vi trekke i poeng for det. Ganske enkelt. :-) 3100 er ment for ungdommer og ligger vel i nedre mid-end segment. Syns ikke at 3100 ikke skal kunne sende lyd og flere bilder, bare fordi den tilhører det segmentet. Der ligger jo M55 og T310 også, som kan sende flere bilder samt lyd. Tenner?.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg