levlex Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Da var testen av Nokia 3100 ute. Igjen har vi lagt ved bilder vi har tatt selv, noe vi også vil fortsette med fremover. Telefonen viste at Nokia virkelig kan ungdomstelefoner og vi har gitt den svært gode kritikker. http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=2274 Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ... et usedvanlig stilig design Eh? Dette er for meg et stjerneeksempel på en telefon med et direkte frastøtende utseende. Dog, smaken er vel stadig som baken og lar seg nok knapt diskutere... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er nok ikke noe man kan bli enige om nei, men samtlige av oss tre testere falt faktisk pladask for designet til 3100. Kombinasjonen av de små dimensjonene, den (i dette tilfellet) krystallhvite fargen og de stilige lyseffektene gjorde virkelig inntrykk. Forøvrig - vet ikke om du har sett telefonen i levende live? Pressebildene er nemlig svært lite representative for hvordan telefonen ser ut i det virkelige liv. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 det er jo fin og grei telefon det der da, for en billig penge. Selv likte jeg designet i grunn, minner meg litt om den litt eldre Sony Ericsoon T300, som et lite såpe stykke Men jeg skjønner ikke hvordan Nokia klarer å fortsette med den elendige MMS'n demmes... De må vell fått med seg at alle kritiserer den! Typisk god ungdomstelefon, med unntak av av MMS'n Lenke til kommentar
levlex Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Det stemmer i grove trekk bjaa. Nokia har sagt at full MMS støtte kun vil eksistere i Series60 og nyere. Ingen series40 vil ha full støtte for MMS.... Rart at Nokia går for den løsningen.... :-? Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jaha, og hvordan er det rart? Bare fordi noen andre støtter slides? Syns det er helt greit at nokia ikke gjør det, for de fleste sender bare ett bilde i mms uansett. Syns det er på tryne å klage over det, rett og slett.... For så utrolig negativt, det er det ikke. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Det er jo kjipt å måtte betale 2,50 per slide når man kunne ha sendt alt samlet i en melding med en hvilken som helst skikkelig MMS-telefon. Dessuten er det utrolig irriterende når du skal sende flere bilder, for eksempel når du skal sende til e-post adresser. Det er vel først versjon 2.0 av Nokia Series 60 som har fullverdig MMS-støtte, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tja, skal man sende til e-post, så er det vel bedre å bruke en e-post klient? Har mobilen java, kan man lett installere det om den ikke har det fra før... Og så er det sagt, de fleste mennesker, sender ett og ett bilde i MMS, det er det liten tvil om. Hva mobile freaker gjør eller ikke, det blir noe annet. Men uansett, syns det er for dumt å klage over det, jeg. Går an å nevne at det ikke har MMS med slides, men er det egentlig så negativt det da, for folk flest? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg ser heller ikke helt behovet for mulighet for å sende massevis av bilder i en MMS. Jeg har forløpig aldri sendt mer enn 1 bilde om gangen... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 lurer på hvorfor nokia3650 kan sende bilder via infrarød mendet kan ikke 6100 HVORFOR? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fordi Nokias series40 telefoner er helt rare. Enten har de glemt det, eller så gadd de ikke å legge til støtte for sending/mottak av filer. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Akkurat som at Series40 har en dårlig MMS-funksjonalitet. Jeg tviler ikke på at mange ikke har bruk for å sende mer enn et bilde av gangen, som dere sier. Men skal man sende flere bilder så blir det fort dyrt å sende mange bilder, og at når det er mulighet hos andre produsenter å sende flere bilder, så er det rart at Nokia ikke følger etter. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nokia trenger da vel ikke gjøre det bare fordi "alle andre gjør det". Det som teller er at kjøperne er fornøyde, og det er de aller aller fleste. Det er greit å nevne at de ikke har fullverdig MMS, men så utrolig negativt, det er det ikke! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg er jo uenig der, men det er min personlige mening. Det som ogsaa er rart er jo at de ikke har stoette for lyd. Det maa jo dere vaere enig i er idiotisk. Kamera: Nei det er ikke slik at man maa gjoere som alle andre, men allikevel saa er det rart at Nokia, som har satset mye paa MMS, ikke har stoette for dette. Naar alt kommer til alt saa er det jo forbrukeren som faar lide! Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Forbrukerne lider jo ikke av det, de er fornøyde..... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Forbrukerne lider jo ikke av det, de er fornøyde..... Jeg vil nok tro at du ikke har mulighet til aa snakke paa vegne av alle forbrukerne. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg har denne telefonen. Nokia 3100. Anbefales skikkelig. 1900 uten abo. og har mange digge muligheter. Uten kamera og radio, men mulighet til å kjøpe begge deler.. hvis du har spm. elns er det bare å sende en pm :smile: Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Forbrukerne lider jo ikke av det, de er fornøyde..... Jeg vil nok tro at du ikke har mulighet til aa snakke paa vegne av alle forbrukerne. Påstår ikke jeg kan det heller. Men, som jeg sa tidligere, de fleste er fornøyde de. Og jeg sa også, at mobil geeks, (ikke rette ordet, egentlig), sikkert ikke er fornøyde, men det betyr ikke at Ola Nordmann ikke er fornøyd. Det jeg prøver å få fram er at det er unødvendig å klage så mye på det, fordi de fleste er fornøyde uansett! Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har ikke lest alle innleggene, men ville bare komme med et råd om å forandre navnet på testen fra "Test av Nokia 3100" til "Nokia 3100" slik at den sorterer seg på riktig plass... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Er klar over at det er litt teit slik vi gjør det i dag, men det har med enkelte begrensninger i publiseringssystemet vårt å gjøre. Vi vil skifte navn på testen så snart den faller bort fra forsiden, og da vil den sortere seg korrekt i alle oversikter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg