Gå til innhold

Test av Nokia 3100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke noe man kan bli enige om nei, men samtlige av oss tre testere falt faktisk pladask for designet til 3100. Kombinasjonen av de små dimensjonene, den (i dette tilfellet) krystallhvite fargen og de stilige lyseffektene gjorde virkelig inntrykk.

Forøvrig - vet ikke om du har sett telefonen i levende live? Pressebildene er nemlig svært lite representative for hvordan telefonen ser ut i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

det er jo fin og grei telefon det der da, for en billig penge. Selv likte jeg designet i grunn, minner meg litt om den litt eldre Sony Ericsoon T300, som et lite såpe stykke ;)

Men jeg skjønner ikke hvordan Nokia klarer å fortsette med den elendige MMS'n demmes... De må vell fått med seg at alle kritiserer den!

Typisk god ungdomstelefon, med unntak av av MMS'n ;)

Lenke til kommentar

jaha, og hvordan er det rart? Bare fordi noen andre støtter slides? Syns det er helt greit at nokia ikke gjør det, for de fleste sender bare ett bilde i mms uansett. Syns det er på tryne å klage over det, rett og slett.... For så utrolig negativt, det er det ikke.

Lenke til kommentar

Det er jo kjipt å måtte betale 2,50 per slide når man kunne ha sendt alt samlet i en melding med en hvilken som helst skikkelig MMS-telefon.

Dessuten er det utrolig irriterende når du skal sende flere bilder, for eksempel når du skal sende til e-post adresser.

Det er vel først versjon 2.0 av Nokia Series 60 som har fullverdig MMS-støtte, såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Tja, skal man sende til e-post, så er det vel bedre å bruke en e-post klient? Har mobilen java, kan man lett installere det om den ikke har det fra før... Og så er det sagt, de fleste mennesker, sender ett og ett bilde i MMS, det er det liten tvil om. Hva mobile freaker gjør eller ikke, det blir noe annet. Men uansett, syns det er for dumt å klage over det, jeg. Går an å nevne at det ikke har MMS med slides, men er det egentlig så negativt det da, for folk flest?

Lenke til kommentar

Akkurat som at Series40 har en dårlig MMS-funksjonalitet. Jeg tviler ikke på at mange ikke har bruk for å sende mer enn et bilde av gangen, som dere sier. Men skal man sende flere bilder så blir det fort dyrt å sende mange bilder, og at når det er mulighet hos andre produsenter å sende flere bilder, så er det rart at Nokia ikke følger etter.

Lenke til kommentar

Nokia trenger da vel ikke gjøre det bare fordi "alle andre gjør det". Det som teller er at kjøperne er fornøyde, og det er de aller aller fleste. Det er greit å nevne at de ikke har fullverdig MMS, men så utrolig negativt, det er det ikke!

Lenke til kommentar

Jeg er jo uenig der, men det er min personlige mening. Det som ogsaa er rart er jo at de ikke har stoette for lyd. Det maa jo dere vaere enig i er idiotisk.

Kamera: Nei det er ikke slik at man maa gjoere som alle andre, men allikevel saa er det rart at Nokia, som har satset mye paa MMS, ikke har stoette for dette. Naar alt kommer til alt saa er det jo forbrukeren som faar lide!

Lenke til kommentar
Forbrukerne lider jo ikke av det, de er fornøyde..... ;)

Jeg vil nok tro at du ikke har mulighet til aa snakke paa vegne av alle forbrukerne.

Påstår ikke jeg kan det heller. Men, som jeg sa tidligere, de fleste er fornøyde de. Og jeg sa også, at mobil geeks, (ikke rette ordet, egentlig), sikkert ikke er fornøyde, men det betyr ikke at Ola Nordmann ikke er fornøyd.

Det jeg prøver å få fram er at det er unødvendig å klage så mye på det, fordi de fleste er fornøyde uansett!

Lenke til kommentar

Er klar over at det er litt teit slik vi gjør det i dag, men det har med enkelte begrensninger i publiseringssystemet vårt å gjøre. Vi vil skifte navn på testen så snart den faller bort fra forsiden, og da vil den sortere seg korrekt i alle oversikter.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...