IntelAmdAti Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Kjæresten kommer hjem i morgen tidlig. I dag er det søndag og jeg får ikke kjøpt bursdagsgave noe sted i dag.. Hvis ikke det er noe som er søndagsåpent.. Hva gjør jeg? Er det noen butikker som er åpne før kl 10 i morgen? Siden jeg ikke kommer på noe fornuftig å kjøpe, men hun ønsker seg Sims 3 så hvis jeg får tak i det tror jeg hun hadde blitt kjempeglad Noen som har tips? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 En bedre middag ute på Resturant må jo være en bra gave Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Bestill sims 3 og legg kvitteringen i en konvolutt sammen med en bursdagshilsen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Bestill sims 3 og legg kvitteringen i en konvolutt sammen med en bursdagshilsen? Det hørtes genialt ut. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Bra tips! Men jeg fant en platekompaniet som åpner kl 09! Gleder meg til å se reaksjonen hennes, "Ååååå, jeg trodde du hadde glemt meg:333" =D Lenke til kommentar
Populært innlegg nomore Skrevet 28. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2013 Vel, det hadde du jo strengt tatt 22 Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Nå vet ikke jeg hva dama di eventuelt spiller, hva med et nyere spill isteden, i annen sjanger eller med multiplayer? Endret 8. november 2015 av Maeriel Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Nå vet ikke jeg hva dama di eventuelt spiller, men.. The sims 3? Uh, hva med et nyere spill isteden, i annen sjanger eller med multiplayer? Ja, jeg tror det er smart å kjøpe noe annet enn det hun ønsker seg fordi du ikke liker Sims 3... Hva med å innse at folk er forskjellige? 6 Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ja, jeg tror det er smart å kjøpe noe annet enn det hun ønsker seg fordi du ikke liker Sims 3... Hva med å innse at folk er forskjellige? Var absolutt ikke det jeg mente. Sims er blitt ganske standard spill å gi jenter, kanskje hun ville likt noe multiplayer eller annen sjanger? Hva han vil gi og hva hun ønsker seg vet ikke jeg, men jeg kom med et forslag. Som andre i denne tråden Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Var absolutt ikke det jeg mente. Sims er blitt ganske standard spill å gi jenter, kanskje hun ville likt noe multiplayer eller annen sjanger? Hva han vil gi og hva hun ønsker seg vet ikke jeg, men jeg kom med et forslag. Som andre i denne tråden Ikke noe galt i å komme med forslag! Er jo dette forumet er til. Han skrev i førstepost at hun ønsket seg Sims 3, og da er det et safe bet å kjøpe det. Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ikke noe galt i å komme med forslag! Er jo dette forumet er til. Han skrev i førstepost at hun ønsket seg Sims 3, og da er det et safe bet å kjøpe det. Aw snap, så ikke at det sto i førsteposten. My mistake. Da blir hun nok fornøyd ^^, Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Går jo også an å kjøpe en digital pakke. Da kan hun spille samme dag . Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Kjøp Sims 3 på Steam, og hun kan begynne å spille umiddelbart etter det er lastet ned. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Hun er veldig glad i Zoo Tycoon 2 og Roller Coaster Tycoon 2, og Sims 1 og 2. Aldri sett henne spille noe annet, så Sims 3 blir hun sikkert kjempeglad for. Skal holde dere oppdaterte =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå