_Pioneer_ Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Noen som vet om 12 Ouzo selges i Norge? Fant noe lignende på vinmonopolet: Ouzo of Plomari Ouzo Sans Rival Tsantali Ouzo Er noen av disse den samme? Endret 28. juli 2013 av _Pioneer_ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det er bare Vinmonopolet som kan selge slike produkter over disk i Norge. Har ikke prøvd de du nevner, men jeg vil tro de ligner. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 De solgte den i hvert fall før...tror jeg. Jeg har en flaske stående, husker ikke hvor eller når jeg kjøpte den, men jeg kan ikke se for meg at jeg har brukt kvoten min på det der, så den er nok kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Some of the better-known brands available outside of Greece are: Ouzo 12, Sans Rival, Ouzo Barbayianni, and Ouzo Mini. Nå har ikke jeg kjøpt noen av de variantene de har på polet, men du kan jo høre med dem, de kan sikkert bestille den/importere den for deg. Alternativt er systembolaget som har 350ml-flasker i nettbutikken i hvertfall. Da kan du få bestilt det til nærmeste utsalg hvis du bor ikke så langt fra grensen. Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Takk for alle svar. Bor rimelig langt unna grensa så det blir nok et problem. Kan prøve å høre med dem på polet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå