Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å ikke onanere gir et bedre liv og økt selvtillit?


Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har lest om mange folk på nettet som har latt være å onanere i uker eller måneder. Man mener at man får bedre selvtillit og har lettere for å snakke med motsatte kjønn. Her er flere fordeler(siterer fra en person som har blogget det hele, over et halvt år):

 

 

~I have a lot more courage

~I speak with a lot more clarity and control

~People and their issues don't bother me as much. I just allow them to be who they are

~I can hold eye contact with women

~Men respect me more. This has been really noticeable

~I feel like a man. Just this inner confidence...I feel like a rock

~I am not as groggy when I wake up

~I find myself meditating without even trying. I just go within and feel super great

~I hardly get nervous about anything. Just relaxed confidence

~My circle of friends and associates have been looking at me differently. Its like they can sense something different but they can't put their finger on it

~My face looks brighter and I don't look as tired as I used to. I feel and look a lot more alert

~Life feels more...real. There is a certain quality of it....

 

 

 

Det ser ut som om en drøm går i oppfyllelse hvis jeg slutter, for jeg onanerer nesten 6-7 ganger daglig! Jeg har flere ganger tatt "sjanser" med det motsatte kjønn, men har alltid vært nervøs, selvom jeg har prøvd å motstå det. Jeg gikk to ganger bort til jenta jeg likte, ble kleint, man så at jeg var nervøs, og smilet mitt vibrerte :O

 

Uansett, fungerer dette?

 

Noen kilder:

http://yourbrainonpo...to-chick-magnet (Bloggen)

http://www.pick-up-a...l-vt144286.html

 

Anonym poster: 1ea09190e5c2d0c158c5c025c19418be Anonym poster: e7a049e42229f32e2744a441e9d32236

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

~Hvordan vil ein mann respektere deg av å ikkje onanere? just asking

 

Merker selv at eg føler meg meir deprimert, trøtt både fysisk og mentalt av å ikkje onanere på 1-2 uker. Om det er normalt vet eg ikkje :p

 

Blir egentlig ganske dårlig av å ikkje onanere på ein stund :/

Anonym poster: 2017f8c5a16ff710f8babb2a2253c4e2 Anonym poster: 2017f8c5a16ff710f8babb2a2253c4e2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...