Akse Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har lagt merke til at jeg neste må synge når jeg hører musikk jeg liker. Jeg lærer meg tekstene fort, og synes det er fryktelig gøy å synge til musikken selv om jeg ikke har noen spesiell sangstemme. Det må jo være mange flere enn meg som gjør dette 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har lagt merke til at jeg neste må synge når jeg hører musikk jeg liker. Jeg lærer meg tekstene fort, og synes det er fryktelig gøy å synge til musikken selv om jeg ikke har noen spesiell sangstemme. Det må jo være mange flere enn meg som gjør dette Nei, det er nok kun deg som gjør dette. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Nei, det er nok kun deg som gjør dette. Ja, helt sikkert Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Har faktisk aldri møtt noen som liker å synge når de ikke har sangstemme. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Forskjell på å "synte i dusjen" og forran alle og enhver. Eier ikke sangstemme, og hater å synge foran folk, men hender jeg tar meg selv i å synge for meg selv. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Synger veldig sjeldent. Men jeg pleier å "prate" teksten med meg selv når jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg har ikke noen vakker sangstemme, men å synge er gøy. Kan fort finne på å synge litt for meg selv, men har heller ikke store problemer med å synge blant folk, så lenge jeg kjenner folka. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Syns synging er litt gøy også, selvom jeg ikke har noen sangstemme. Synger av og til til meg selv. Av og til synger jeg litt høyere i klassen, personen som sitter ved siden av klager pga sangstemmen min Alltid morsomt. Endret 28. juli 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Snakker om å stort sett synge for seg selv ja. Når man er med andre vil de nok høre på musikken de også Endret 28. juli 2013 av Malvado Fjernet quote til tidligere slettet innhold Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg tror ikke det er en eneste sjel som har hørt meg synge noen gang. Ikke engang de gangene jeg har vert dritings på fest hvor det har vert karaoke. Elsker å krittisere andre som velger å drite seg ut på scenen, men selv så holder jeg meg laaangt unna. Jeg synger dog i den store hvite mikrofonen når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Har lagt merke til at jeg neste må synge når jeg hører musikk jeg liker. Jeg lærer meg tekstene fort, og synes det er fryktelig gøy å synge til musikken selv om jeg ikke har noen spesiell sangstemme. Det må jo være mange flere enn meg som gjør dette Er ikke et ukjent fenomen at jeg synger med for full hals når jeg sitter i bilen og digger musikk alene. Eller når jeg er i en mindre edruelig tilstand sammen med andre likesinnede og digger sanger på fest. Endret 28. juli 2013 av Malvado Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Jeg synger noen få ganger når jeg _vet_ at det ikke er noen andre i nærheten, men jeg hater når andre som ikke kan synge, synger på en sang jeg hører på.. Endret 28. juli 2013 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ironisk sang jeg akkurat til en sang nå rett før jeg satt meg ned her og fikk se denne tråden. Jeg elsker å synge, og jeg bryr meg virkelig om sangtekstene, men jeg eier faen ikke sangstemme. Kunne aldri funnet på å synge foran andre, men jeg lever meg inn i sangene og synger etter beste evne når jeg er alene Blir veldig mye synging i bilen for å si det sånn, så lurer på hvor idiotisk det må se ut for møtende trafikanter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ironisk sang jeg akkurat til en sang nå rett før jeg satt meg ned her og fikk se denne tråden. Jeg elsker å synge, og jeg bryr meg virkelig om sangtekstene, men jeg eier faen ikke sangstemme. Kunne aldri funnet på å synge foran andre, men jeg lever meg inn i sangene og synger etter beste evne når jeg er alene Blir veldig mye synging i bilen for å si det sånn, så lurer på hvor idiotisk det må se ut for møtende trafikanter. Ikke bry deg om de andre bilistene, de glemmer deg noen få sekunder etter at de har kjørt forbi deg Det viktigste er at du har det gøy Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det første jeg gjør er å bli kjent med personen, så jeg tror ikke jeg hadde nevnt verken stor K**, svære biceps eller noe om at jeg hadde blitt en god pappa. Men hvis det funker for deg, så kjør på PS! Jeg er forresten lykkelig gift... er du? Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ikke bry deg om de andre bilistene, de glemmer deg noen få sekunder etter at de har kjørt forbi deg Det viktigste er at du har det gøy Haha, det er nok riktig holdning det ja! Gøy er det i hvert fall ja Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Moderatormelding Da slutter vi å prate om ting som ikke har noenting i en musikktråd å gjøre og prøver å holde oss on-topic fra nå av Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Synger ofte på sanger når jeg er alene. Gjør det ikke med folk for at jeg ikke skal ødelegge sangen for dem (som faktisk mange gjør når de skal synge skråle med). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Eg syng ofte med, men teksten slit eg med å kunne. Enkelte band er sjølvsagt enklare enn andre. Det er riktig nok kun i mitt eige selskap, i bilen eller liknande. I andres nervær held eg tyst. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Moderatormelding Off - Topic Det har blitt fjernet en del innlegg her som enten var helt off - topic eller det har blitt delvis redigert bort innhold fra innlegg som quotet slettede innlegg.Strengt tatt bør man holde seg til topic , ved avsporinger bruk rapporteringsknappen istedenfor å kommentere det innlegget som sporer av, på denne måten kommer vi som regel back on track mye raskere.MvhMalvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå