Slettamann Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Tyrkiafly i kveldsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Fine disse flyene, særlig i fint lys, slik som her! Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Fine disse flyene, særlig i fint lys, slik som her! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Flott vinkel og et herlig lys. Mulig jeg ville ha kutte bort landskapet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Nydelig lys, og god dybde i/på flyet. Flotte former med andre ord Kanskje et kutt nederst, beholde øverste linje av fjellet for å vise dimensjonene. For eksempel, kutt nedenfor den bittelille hvite delen, og klone bort resten? Da får du linjen med fkell helt fra venstre til høyre. Men bare et forslag, og noe som du sikkert har vurdert allerede Vinkelen gir også liv til bildet, ser at den beveger seg, inn mot landing? Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Takk for kommentarer, Harald G. og J1 Joda, et kutt nederst kunne sikkert gjort seg, det har dere nok rett i. Og J1, flyet er på tur til å lande. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Fint fly i flott lys og kutt nederst er jeg enig i God søndagskveld !!!!! Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Fint fly i flott lys og kutt nederst er jeg enig i :)God søndagskveld !!!!! Takk, takk og god søndagskveld tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg