Gå til innhold

HJertelås

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og kanskje hjerteskjærende ? Hvem vet hvilken historie bildet forteller :) Dette var flott. Liker at du har kommet deg så tett på, det gir en god effekt synes jeg. Gode farger og fin dybde med utbluret bakgrunn. Synes rammen passet veldig godt til bildet også :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Nye takter fra deg med mer korrekte farger og ny ramme-Dette syns jeg ble langt bedre. Har som du sikkert forstår ikke vært noen stor entusiast av farge/filter bruken din. Men som du sier selv - smak og behag. Er fortsatt ikke entusiast av rammer men denne er mindre fremtredende.

Bildet er fra 2009 og bare et bevis på at også jeg varierer. Men sterke farger og kontraster har alltid vært mitt varemerke og vil nok fortsatt være det. Rammene har også endret farger og størrelser opp gjennom årene.

Ser man nærmere på smijernet her så ser man at jeg har forsøkt å hente ut mest mulig detaljer.

Jeg ser ingen grunn eller poeng i å forsøke å lage mine bilder likt alle andres. Jeg har min stil og det står jeg for. Jeg er som maleren og lager bilder og det betyr ikke nødvendigvis perfekt foto. Men jeg holder meg til reglene som malerne har fulgt i århundrer og de gjelder også for fotografer selv om vi er litt bundne når det gjelder å balansere bilder for vi kan ikke bare legge inn et element for å balansere f.eks. et høyretungt bilde uten at det da jo blir en manipulasjon.

Sånn er det bare.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...