andmag Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Frosk i Universeum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Pussig bilde - i beste forstand! , med et forhistorisk sus over seg - denne tassen kunne jo minne om en liten dinosaur, der den sitter. Litt usikker på utsnittet, men alt tatt i betraktning synes jeg i grunnen det fungerer fint også Lenke til kommentar
andmag Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Hei! Takk for kommentar! Jeg var selv usikker på hvordan jeg burde klippe det. Jeg synes i grunn mye av livet forsvant ved klipping, fordi grønnfargen da falt bort. Jeg skal se om jeg får lagt ut en annen versjon av bildet! Jeg er imponert over bildene dine, Astrid! Ser jeg har mye å strekke meg etter! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Enig i dine betraktninger om utsnittet - det er dette med grønnfargen som jeg synes tipper over i at det fungerer godt som det er! Og tusen takk for det strålende komplimentet - så hyggelig at du liker bildlene mine! Endret 28. juli 2013 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg