-Jensen Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har akkorat fått crysis 3 til pc'n har instalert det og når jeg spiller så slutter spillet å fungere og låser hele pc'n har prøvd og kjøre på det laveste grafikk instilingene men stopper fortsatt. Har en HP Pavilion DV6-6C46EO Litt specs: Product Number B0B59EA Microprocessor 2.5 GHz Intel Core i5-2450M Microprocessor Cache 3 MB L3 cache Memory 8 GB DDR3 Memory Max Supports up to 8 GB DDR3 Video Graphics AMD Radeon HD 7690M XT (2 GB DDR5 dedicated) Noen andre som har lignende problem? Mvh Sindre. Lenke til kommentar
iam99pk Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 prøv å avinstaler det å instaler det på nytt? Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har erfart at mange kræsjer skyldes driverfeil. Prøv å oppdatere grafikkdriverne. Hvis ikke det hjelper, sjekk tempen på skjermkortet. Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 har prøvd å innstalere det på nytt og å oppdatere til de nyeste driverne men fungerer fortsatt ikke. klarer å spille av andre spill uten problem, men crysis 3 stopper den akkorat når jeg har begynt å spille... Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 når jeg spiller andre spill blir den veldig varm akkorat der vifta er men på crysis 3 kjenner jeg ikke noe varme. Kan det være produksjons feil på spillet?, burde jeg sende den tilbake og kreve ny? ps kjøpe det fra cdon.no Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 når jeg spiller andre spill blir den veldig varm akkorat der vifta er men på crysis 3 kjenner jeg ikke noe varme. Kan det være produksjons feil på spillet?, burde jeg sende den tilbake og kreve ny? ps kjøpe det fra cdon.no Høres ut som et driverproblem, der AMD-kortet ikke settes igang. Alternativt er det feil i spillcachen på din maskin, det kan fikses ved å høyreklikke på Crysis 3 i Origin og velge "Reparer Installasjon" Produksjonsfeil på spillet? Hvordan skal det liksom gå? Returnere spillet? Du har jo lagt det inn på Origin. Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) prøvde å spille spille litt til med cpu temp og forbruksmonitor da spillet klikket/stoppet stod cpu tempen på 79c og cpu forbruket på 99% setter alltid amd grafikk kortet på når jeg skal spille. Kjøpte engang supermario bros til ds fra cdon og på den kunne man ikke save, vet man skal kunne save på det siden en venn av meg hadde akkorat samme spill. så produksjons feil på spill kan skje. Endret 28. juli 2013 av -Jensen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 prøvde å spille spille litt til med cpu temp og forbruksmonitor da spillet klikket/stoppet stod cpu tempen på 79c og cpu forbruket på 99% setter alltid amd grafikk kortet på når jeg skal spille. Kjøpte engang supermario bros til ds fra cdon og på den kunne man ikke save, vet man skal kunne save på det siden en venn av meg hadde akkorat samme spill. så produksjons feil på spill kan skje. 79C for en laptopprosessor er ikke så varmt, det er når du passerer 90C at det faktisk er varmt. Det er en drastisk forskjell på DS-spill, som kommer på flash-brikker med minne som kan overskrives, og PC-spill der optisk drev er en alternativ installasjonsmetode til å laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) prøvde å reparere spillet gjenom orgin men fungerer fortsatt ikke, testet hitman absolution der va cpu tempen på 71 og cpu forbruket lå rundt 86 % noen gang helt opp till 99% også ned igjen dette spillet stopper ikke.. kan det være for mye cpu forbruk når jeg spiller crysis 3 og at det er derfor den slutter å fungere? EDIT: Da har jeg send mail til eanorge om problemet med at spillet låser seg, så får man bare vente og se hva de svarer.. Endret 28. juli 2013 av -Jensen Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Kan det være patch'n som gjør at spillet låser seg? Noen som vet hvordan man kan avinstalere patch'n ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Leste ikke skikkelig gjennom tråden første gangen. Men googla litt og det er visst ikke bare du som har problemer. Vet ikke om du har fått startet spillet i det hele tatt, altså som første oppstart og spilt litt ? I så fall kan det være savegame filen din som gjør at det kræsjer, en del andre spill har også hatt den feilen at savegame blir corrupt. Om du spiller gjennom Origin så kan du også forsøke reprasjon av spillet og skru av skylagring. En annen løsning kan være å slette windows/temp mappen - det er ikke noe farlig og den lages på nytt av seg selv. Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 noen ganger får jeg startet spillet og spillt litt andre ganger kommer jeg meg ikke engang til hovedmenyen. har slettet temp mappen, har slått av skylagring, har også slettet alle save filene, har skrudd av virusprogramet, har instalert spillet på nytt, har prøvd kjøre alt på lavest mulig instilinger, har også opdatert alle driverne. men ingenting har fungert... Begynner å bli ganske irritert over det her Er det overhode mulig at det kan være feil på spillet? produksjons feil? Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Noen som har testet denne: http://www.progameso...ysis3fixer.html Noen som har programet eller kjenner noen som har programet som kan sende det til med? EDIT: testet programet og det funket ikke for meg.. Endret 30. juli 2013 av -Jensen Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Har tilogmed prøvd å bytte fra windows 8 til windows 7, i tilfelle det var noe med windows 8 som gjorde at det ikke funke men viste seg at den ikke fungere uansett... Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Mystisk. Prøvd å Innstallere kun via nettet i Origin (ikke bruk DVD'n)? Innstaller en litt eldre driver til skjermkortet? Resett BIOS til default settings? Kjør memtest86? EA kan sikkert kritiseres for mye, men en bra support har dem. De har jo f.eks. en sånn support-chat, (og email, og forum) Kanskje de har noen forslag? (selv om jeg tviler litt). En forumtråd med lignende problem. Der var det en som slo av alt av AA, AAF, MSAA osv, men hadde ellers alt annet på "very high" (såvidt jeg forsto), og da virket det visstnok. Prøvd det? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Flyttet tråden hit da det antageligvis kan være problemer med maskinvaren som forårsaker problemene. Det som man bør gjøre i slike tilfeller : *Teste drivere fra leverandøren av den bærbare. *Se om man kan gjøre noe med eventuelle varmeproblem : Står maskinen ordentlig og frisk luft kommer til? Har det kommet mye støv inn i maskinen? *Bruke tredejeparts programvare for viftestyring og stille viftene manuelt under spilling. Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Latet ned MSI afterburner og stilte litt på vifta, klarte no å spille lengere en før men da jeg døde og måtte begynne på nytt så låste den og pc seg, vifta var på 90% og cpu tempraturn 60-70c vist jeg ikke huske feil. har problem med at når jeg starter pc på nytt så får jeg opp blå skjerm med masse hvit skrift. og noen ganger så står pc g starter opp men klarer aldri å starte helt opp... Noen som vet om gratis program som finner de nyeste driverne? Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 I dag var jeg å kjøpte Call of duty black ops 2 og har samme problem der som med crysis 3, det vil si at noe er galt med pc'n min noen som vet hva som kan være feil ? Lenke til kommentar
-Jensen Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Da har jeg prøvd å instalere Windows 7 på nytt og oppdatere skjermkort drivere og bios men fungerer fortsatt ikke prøvde å spille Black Ops 2 men maskinen låser seg fortsatt... Leger med to bilder som er tatt det datamaskinen låste seg: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå