Gå til innhold

Elegance

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig hestebilde synes jeg, liker den mørke harmoniske bakgrunnen og normalperspektivet du har valgt her :) Synes du har best øyekontakt på hesten i venstre halvdel av bildet, men synes det ble i trangeste laget både for øret helt ut på venstre siden og kroppens høyre side. Liker best posituren og avstanden til hesten i høyre side, og her stemmer det meste, men her savner jeg en like tett øyekontakt som du hadde på venstre siden. Men vakkert bilde, liker det veldig godt :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar
  Jentungen2 skrev (På 27.7.2013 den 21.58):

Nydelig hestebilde synes jeg, liker den mørke harmoniske bakgrunnen og normalperspektivet du har valgt her :) Synes du har best øyekontakt på hesten i venstre halvdel av bildet, men synes det ble i trangeste laget både for øret helt ut på venstre siden og kroppens høyre side. Liker best posituren og avstanden til hesten i høyre side, og her stemmer det meste, men her savner jeg en like tett øyekontakt som du hadde på venstre siden. Men vakkert bilde, liker det veldig godt :)

Tusen takk for konstruktivt svar! Jeg er enig med deg i det meste :) Desverre var sollyset litt vanskelig å fange, og jeg fikk ikke like bra treff i høyre bilde. Det er faktisk en av grunnene til at jeg la dem ved siden av hverandre slik jeg har gjort. Synes bildene kompletterer hverandre på et vis :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...