BraindropX Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Elegance Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Nydelig hestebilde synes jeg, liker den mørke harmoniske bakgrunnen og normalperspektivet du har valgt her Synes du har best øyekontakt på hesten i venstre halvdel av bildet, men synes det ble i trangeste laget både for øret helt ut på venstre siden og kroppens høyre side. Liker best posituren og avstanden til hesten i høyre side, og her stemmer det meste, men her savner jeg en like tett øyekontakt som du hadde på venstre siden. Men vakkert bilde, liker det veldig godt Endret 27. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Nydlig hestebilde Lenke til kommentar
BraindropX Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Jentungen2 skrev (På 27.7.2013 den 21.58): Nydelig hestebilde synes jeg, liker den mørke harmoniske bakgrunnen og normalperspektivet du har valgt her Synes du har best øyekontakt på hesten i venstre halvdel av bildet, men synes det ble i trangeste laget både for øret helt ut på venstre siden og kroppens høyre side. Liker best posituren og avstanden til hesten i høyre side, og her stemmer det meste, men her savner jeg en like tett øyekontakt som du hadde på venstre siden. Men vakkert bilde, liker det veldig godt Tusen takk for konstruktivt svar! Jeg er enig med deg i det meste Desverre var sollyset litt vanskelig å fange, og jeg fikk ikke like bra treff i høyre bilde. Det er faktisk en av grunnene til at jeg la dem ved siden av hverandre slik jeg har gjort. Synes bildene kompletterer hverandre på et vis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg