Ideal Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Joda, det finnes sikkert en og annen, men dessverre er ingen av de attraktive nok til å være innen mitt interessefelt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tror du bare må åpnet sinnet ditt Ideal, det er jo flust av slike kvinner der ute. Hvor i all verden er det du leter? Generelt østafjells og Oslo området? Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Rasisme er diskriminering basert på genetisk forskjel. Ergo er feminisme rasisme. Du vet ikke hva du snakker om. Må ikke engang være diskriminering for at noe skal kunne karakteriseres som rasisme. Endret 31. juli 2013 av MetalAndy92 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Dessverre eksisterer det ikke en eneste slik kvinne i Norge i 2013, så dere kan bare reise dit peppern gror, Norske kvinner! Trur det er lettare at du tar turen dit peppern gror og sjå om du finn noko der. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ei som ikke er: -kommunist -palestinadigger / islamofil -rødstrømpebitch -partyhore som ligger med alle -"serial-dater" -full av kjønnssykdommer som HPV og Herpes -som ikke har tette eggledere pga for mange klamydiatilfeller -som ikke er en parasitt ute etter å suge ut penger av meg uten å selv bidra Dessverre eksisterer det ikke en eneste slik kvinne i Norge i 2013, så dere kan bare reise dit peppern gror, Norske kvinner! Gå til psykolog. Du har et sterkt forvridd kvinnesyn. Folk som deg er minst like ille som feminister. 3 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Skriver anonymt for ikke å bli igjenkjent. Jeg har holdt på med en fyr ganske lenge nå å har begynt å få følelser for han. Kva kan jeg gjøre for å få han til å falle for meg også? Hva ser dere menn etter i en kvinne? Anonym poster: 24af053bcb58de246b3f4d46fdd127fe Anonym poster: 24af053bcb58de246b3f4d46fdd127fe Hun må være snill, ha hobbyer. Være smart, og hun må klare seg litt selv. Utseendet må være greit, men hun trenger ikke se ut som en gudinne. Hun må gi meg oppmerksomhet å være litt flørtete mot meg. Viktig at hun har sine egene venner, og at jeg kan ta meg en tur på byen med gutta b... :-) Lenke til kommentar
treningskisen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Flat mage, liten, nett, søt, sprettrumpe... Hun må være selvsikker, god i senga (god til å suge) og flink til å lage mat. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Gå til psykolog. Du har et sterkt forvridd kvinnesyn. Folk som deg er minst like ille som feminister. Hvorfor så rasistisk ovenfor kvinner som ikke er norske? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Ja, prøv å spøk det bort, du. Endret 5. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 En form for stolthet. En holdning som tilsier at hun ikke er noen typisk ONS/går-på-rundgang-dame. Reservert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 En kvinne som tar initiativ. Det er veldig sexy. Anonym poster: aae1a08071b2a0803017f23e051490e9 4 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Min mening burde ikke være viktig for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå