Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn: Hva får dere til å falle for en kvinne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingenting med rasist å gjøre.

Rasisme er å dømme folk pågrunn av rase.

For eksempel stemme på Obama kun fordi han er svart eller at hvite ikke har tilgang til Mekka.

Å være imot innvandring har ingenting med saken å gjøre.

 

Og rasisme er en diskriminering basert på en genetisk forskjell. Altså feminisme. Om du ikke klarer å frigjøre deg fra "rasist, må være en hvit som slenger med leppa". Feminisme er da en diskriminerende ideologi basert på genetiske forskjeller.

 

Dog en digresjon fra temaet.

Lenke til kommentar

Og rasisme er en diskriminering basert på en genetisk forskjell. Altså feminisme. Om du ikke klarer å frigjøre deg fra "rasist, må være en hvit som slenger med leppa". Feminisme er da en diskriminerende ideologi basert på genetiske forskjeller.

 

Dog en digresjon fra temaet.

Kjønn er ikke en rase.

JEg ga eksempel på rasisme fra svarte jeg da.

Lenke til kommentar

Det viktigste er vel kjemien mellom dere to, hvis du føler den er der er det bare å kjøre på spør du meg. Man kan liste opp mange punkter man liker hos det motsatte kjønn, men så kan man treffe personer som gjør at alle de punktene ikke har noe å si lengre.

 

kjæresten min var en sånn person. Rake motsetningen av meg. Ikke noe spesiell livsplan eller mål i livet å oppnå, hadde prøvd diverse typer dop, er en festjente av dimensjoner og hadde hatt et ganske evenryrlig liv i motsetning til meg. Rake motsetningen til meg, kan man si, men sammen har vi en fantastisk kjemi og ingenting annet har noe å si, selv om det er flere år siden jeg først traff henne.

 

så egentlig er det bare du som vet best her, ta en sjanse og kjør på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men er det en grunn til å falle for en jente, at hun har stor rompe

Å "falle" for ho (etter min definisjon) synest eg blir litt mykje. Å finne ho attraktiv, ja, men eg veit ikkje om det var det TS var ute etter. Det ytre spelar sjølvsagt ei rolle, spesielt i starten, men skal du verkeleg bli interessert så bør det vere meir enn det du ser som betyr noko.

Lenke til kommentar

Ei som ikke er:

-kommunist

-palestinadigger / islamofil

-rødstrømpebitch

-partyhore som ligger med alle

-"serial-dater"

-full av kjønnssykdommer som HPV og Herpes

-som ikke har tette eggledere pga for mange klamydiatilfeller

-som ikke er en parasitt ute etter å suge ut penger av meg uten å selv bidra

 

Dessverre eksisterer det ikke en eneste slik kvinne i Norge i 2013, så dere kan bare reise dit peppern gror, Norske kvinner!

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...