Hjelper'n Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 http://www.bit-tech.net/article/115/ sei ikkje meir... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Var skikkelig stillig den modden der.Godt jobba å.Fikk lyst på en selv Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 finest i mørket, for da ser man ikke treverket likte ikke helt det treverket jeg, men ellers var den fin... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Stilig, men det var jo bare USB porter på den Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Skulle heller ha erstattet treverket med aliminium og polert det. Det hadde vært NICE! Men skulle også ha hatt plass til CD-rom og Floppy-disk, men dette kan han kanskje ha eksternt? :wink: Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 *Inspirert* Nå skal det tenkes og funderes. Hvor får man tak i UV-reaktiv acryl her i landet forresten? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Legg merke til at den er ikke tiltenkt som en PC, men en del av hjemmekinoen hans.. Så ting som cd-rom og floppy ville bare ta opp plass.. Er foresten enig i at hadde han bytta ut treverket med aluminium så hadde den blit kulere.. Men regner med at prisen hadde blit like kul.. Aluminium er jo ikke det billigste materialet.. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Den var flott Det er jo egentlig ikke en mod. Det er jo en built. tror ikke han har modifisert noe kabinett. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Stilig, men det var jo bare USB porter på den Resten av portene er på hovedkortet, baki. Skulle heller ha erstattet treverket med aliminium og polert det. Det hadde vært NICE! Men skulle også ha hatt plass til CD-rom og Floppy-disk, men dette kan han kanskje ha eksternt? Han har faktisk en cd-spiller på den, men den er stealthed. Uansett: Utrolig fet mod. Skjønner meg ikke på de som synes det hadde vært tøffere med stål. Treverk ruler! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Veldig stilig Fikk lyst på det selv... Og som jorgenindahouse sa, "Uansett: Utrolig fet mod. Skjønner meg ikke på de som synes det hadde vært tøffere med stål. Treverk ruler!" er helt enig med deg!! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 syns den var fet med tre og jeg, ble litt stilig Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg ville brukt enda mørkere farge på lakken, ellers var det helt konge med tre. En list med børstet aluminium rundt midten hadde vært dritfett Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja, jeg syntes det passet helt fint med kryssfinér. Men om ønskelig kan det jo erstattes med mye annet. Aluminium er allerede nevnt, MDF er bra, eller bare plexi i 2 eller flere farger. Men akkurat det krever nesten at man gjør et brekk hos en plexi-importør En annen løsning som ville være endel rimeligere, ville være å bruke mange plexi rør, som man enkelt former rundt en mal med hjelp av en varmepistol. Nei, huff da, nå avslørte jeg en meget bra idé her :oops: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 *Inspirert* Nå skal det tenkes og funderes. Hvor får man tak i UV-reaktiv acryl her i landet forresten? "UV-reaktiv" acryl lages enkelt med pussepapir... det er den ruglete flaten som gir effekten. DrErling Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 *Inspirert* Nå skal det tenkes og funderes. Hvor får man tak i UV-reaktiv acryl her i landet forresten? "UV-reaktiv" acryl lages enkelt med pussepapir... det er den ruglete flaten som gir effekten. DrErling Nah, ikke helt enig der. Det er mer rett og si man får "lys-reaktiv" acryl med og matte den. Men UV-reaktiv acryl skiller seg litt ut, da den ganske enkelt lyser opp med UV-lys Som f-eks denne viften her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBUVFBL Lenke til kommentar
Izex Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja den var jo flott, dekorativ...Litt kult med sånnt tekst display Ikke lenge til en PC blir like stor som en matboks med de framskrittene innen nano ITX hovedkort SATA tynne fine kabler, chip harddisker og vifteløse kjølere *fantasere* Lenke til kommentar
Izex Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 *Inspirert* Nå skal det tenkes og funderes. Hvor får man tak i UV-reaktiv acryl her i landet forresten? "UV-reaktiv" acryl lages enkelt med pussepapir... det er den ruglete flaten som gir effekten. DrErling Hvis du borrer et lite innsykk i plexi/acryl platen og putter en kraftig LED inn, så spres vel lyset også så det ser ut som hele platen lyser opp? Mener det var sånn en kamerat av meg gjorde det, men han brukte flere leds... Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er klar over trikset med å pusse for å få bedre (og jevnere) lysspredning. Men det kom tydelig fram i artikkelen at det var akryl som reagerte på uv-lys. såg det godt på sagspona. Har forresten et par slike vifter som Arctic nevner også. Syns det gav en helt fantastisk effekt i en slik sandwich konstruksjon, og er mye enklere enn å sette en led i hver plate. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ok, jeg tok muligens feil. Greit det. :wink: Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 alt var fint, utenom lakken. Treverket var finere før de lakket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå