mfb Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 så hvis jeg bytter ut strømforsyninga med en xfx er jeg i boks? hvordan er støyen på det fractial kabinettet dere foreslår kontra mitt? ingen vits å legge penger i det om jeg ikke tjener nok på det. hvis jeg bytter kabinett vil alt jeg har valgt passe da? gidder ikke oppgradere hdd da jeg ikke trenger det. har i tillegg en ekstern på 1tb så jeg har mer enn nok. hvordan blir det med kjøling på oppsettet mitt? er jeg nødt til å kjøpe noen ekstra vifter eller vil pcen holde seg kald nok? OS trenger jeg ikke, det har jeg. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Define Mini vil være noe stillere enn Core 1000, samt at det har bedre kabelryddingsmuligheter. Byggekvaliteten vil nok også være bedre. Har selv storebroren R4, veldig fornøyd! Vifter kjøper du i ettertid hvis behovet skulle melde seg. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) så hvis jeg bytter ut strømforsyninga med en xfx er jeg i boks? hvordan er støyen på det fractial kabinettet dere foreslår kontra mitt? ingen vits å legge penger i det om jeg ikke tjener nok på det. hvis jeg bytter kabinett vil alt jeg har valgt passe da? gidder ikke oppgradere hdd da jeg ikke trenger det. har i tillegg en ekstern på 1tb så jeg har mer enn nok. hvordan blir det med kjøling på oppsettet mitt? er jeg nødt til å kjøpe noen ekstra vifter eller vil pcen holde seg kald nok? OS trenger jeg ikke, det har jeg. Jeg tipper det er støydempet med matter som f.eks R4 er, noe som ditt sannsynligvis ikke er, men jeg slutter ikke å bli positivt overrasket over hvor mye man får fra Fractal Design i kabinetter Du trenger strengt talt ikke vifter, men om du er opptatt av støy er ikke stock-kjøleren den beste. En hvilken som helst som tar 120mm-vifter + en stille PWM 120mm vifte er mer enn bra nok... Edit: http://www.dustinhome.no/product/5010603613/arctic-cooling-freezer-13-s-1155-1156-1366-am3/ Jeg har fortsatt studentkonto, så her koster den 235 kroner. Vifta er bare å bytte ut om den støyer for mye.. i praksis vil du kunne kjøre så å si viftefritt med en slik... en vifte som snurrer på 300 rpm på idle holder lenge, og er lydløst.... Jeg anbefaler deg fortsatt å sette sammen den samme PC'en på dustinhome.no og se hva du ender opp med på pris De har en del ting til veldig bra priser der.... Endret 28. juli 2013 av pifler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå