KimNK Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Eg har tenkt å bygge meg eit finerkabinett, i første omgang eit enkelt kabinett med eige rom på toppen for radiator, vanntank og pumpe. Er det noken som har tips før eg går i gang med dette? Ka slags finer bør eg bruke, korleis feste platene i kverandre og andre ting som kan vere greit å vite før eg begynnar? Takkar for alle tips og svar :smile: -Kim- Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 har lagt ut noeen bilder av mitt. Bildene er litt gammelog ikke oppdatert. Er kommet mye lenger med kabinettet enn det du ser på bildene. Link under signatur. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Sorry, this site is temporarily unavailable! The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Noken som har forslag til kordan eg skal lage drevrammer? kordan skal eg skru sammen platene uten at dei sprekker? Viss eg skal ha finer som tåler at eg skrur inn i sida på han, måtte eg ha ein ganske tjukk plate (nesten 2cm :o ). Det sa ivertfall han der eg skulle kjøpe platene.. Kabinettet blir isåfall sa j*vlig tungt!? Det må da vere ein anna måte å sette sammen platene enn å skru inn i sida? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 vinkelbeslag, dette er en metallplate bøyd 90 grader slik at du ikke skrur i siden slik du sier. Søk på clas ohlson eller biltema så får du se bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå