Gå til innhold

Vær og vind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig flott og levende bilde, Wasco. Stilen og fargene kler det frådende havet, flott lys er det her også, nesten litt sånn maleriskt dramatikk. Mange flotte blåsjatteringer i hele bildet, gjennomført lekkert, flott med den beskjedene vignetteringen som rammer inn bildet også :) Eneste forslaget jeg kan komme med er en eventuell vurdering på om himmelen kunne vært kuttet ørlite, men det er i så fall bare pirk, for synes det står seg super flott slik det er :)

Endret av Jentungen2
Lenke til kommentar

Veldig flott og levende bilde, Wasco. Stilen og fargene kler det frådende havet, flott lys er det her også, nesten litt sånn maleriskt dramatikk. Mange flotte blåsjatteringer i hele bildet, gjennomført lekkert, flott med den beskjedene vignetteringen som rammer inn bildet også :) Eneste forslaget jeg kan komme med er en eventuell vurdering på om himmelen kunne vært kuttet ørlite, men det er i så fall bare pirk, for synes det står seg super flott slik det er :)

Alltid hyggelig med innspill...

Faktisk enig med deg i at himmelen kunne vært kuttet litt :)

Har lagt ut en V2 hvor jeg har kuttet litt i toppen

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Må bare si meg enig med "jentungen" her. Personlig syntes jeg ofte vignettering ødelegger mer enn det gjør godt, her blir bidet mer dramatisk med. Veldig bra.

Takk for kommentaren.

Er heller ikke så glad i vignetter, men en sjelden gang kan det være moro å prøve

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...