RuneTh666 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Faren min har en gammel stasjonær med Win7 og en ny bærbar med Win8. På den stasjonære har han masse data han skulle hatt over på den nye men nettverkskortet er defekt på den stasjonære så jeg aner ikke hvordan jeg skal føre over. Jeg har docking-stasjon som jeg har brukt tidligere men den har jeg hjemme og nå sitter jeg omtrent 70 mil unna Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Ekstern harddisk eller en minnepenn er veien å gå. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 En nytt nettverkskort koster ikke mye... Eller en USB nettverkskort-dongle... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Skal han likevel kjøpe noe, så er jo en ekstern harddisk på f.eks 500 GB veien å gå. Koster jo ikke masse. Og uansett lurt for faren og ha en kopi av dataene på en ekstern backup om det skulle skje noe med pcen senere. 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 30. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2013 Han hadde heldigvis en ekstern disk fra før så da ordnet det seg ganske kjapt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå