Gå til innhold

Tekken Tag Tournament 2

Slai

Anbefalte innlegg

Hey!

Fant ingen ttt2-tråd når jeg søkte, men lurte på om det er noen her som spiller det og kan tipse meg litt?

Pleier generelt å spille lee/Violet eller lee/jin.

Launcher oftest med uf+4 eller b+4, og følger opp med 1,2 miststep 1,2, f+3,4, og da tagger jeg inn jin for en d+1 eller Violet for absolutt null grunn med en f,f+3 (eller driter i å tagge noen inn og fullfører med f,f+3 (tror det er 3, kan være 4...)

Noen tips til å forbedre dette litt, evt andre komboer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey!

Fant ingen ttt2-tråd når jeg søkte, men lurte på om det er noen her som spiller det og kan tipse meg litt?

Pleier generelt å spille lee/Violet eller lee/jin.

Launcher oftest med uf+4 eller b+4, og følger opp med 1,2 miststep 1,2, f+3,4, og da tagger jeg inn jin for en d+1 eller Violet for absolutt null grunn med en f,f+3 (eller driter i å tagge noen inn og fullfører med f,f+3 (tror det er 3, kan være 4...)

Noen tips til å forbedre dette litt, evt andre komboer?

Spilte en god del for en stund siden, men har lagt det litt på hylla i det siste :p

Det jeg syns er så dårlig med akkurat dette spillet, er at folk online bare finner seg en enkelt kombo, og bare spammer seg til seier med kun den. Det er derfor jeg sluttet i hovedsak å spille, forsi du bare trenger å finne deg en character og bare spamme en enkelt kombo for å vinne.

Lenke til kommentar

Ja det er ganske defensivt. Se etter en åpning og juggle, repeat.

Dog er det jo lett å forutse stammer som regel. regel

Tekken Revolution er bedre in that regard, selv om jeg har spilt det lite. Mindre bound, juggles, osv såvidt jeg har forstått. Mer tekken3.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...