Gå til innhold

trenger Ris og ros!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grusom.

Du bør tenke på design. Det der er sider folk ikke vil se!

Man må ha et tydelig oppsett, ha "alink, vlink og link" med bestemte farger, helst i CSS, men det kan du ta en annen gang. Du bør, som sagt over, fjerne bakgrunnsmusikk, da det er det mest forhatte på internett, på plassen over pop-ups.

Lenke til kommentar

Aj! Det var virkelig en svaksynt side. (Ikke innholdsmessig, du er flink der).

Tanken slo meg; spe på med litt animerte gifs, og du er der: I det niende.

Fra spøk til revolver,

Vil du lage en side om et så brilliant spill som MSG, bør du gi den litt mer tid enn 20 min på design. Hvis du har brukt lenger tid på designet, er det din første gang i html-verdenen, håper jeg.

Noen raske råd:

[*]Kutt ut musikken.

[*]Kutt ut Times New Roman, den fonten må brenne. Bruk tahoma eller verdana.

[*]Kutt ut musikken!

[*]Demp kontrastene!! Ikke svart/rødt/blått. Prøv heller hvitt grått, eller svart grått osv.

[*]Bestem deg for hvordan oppsettet skal være. Ikke la det poppe opp bilder langt ute på venstre side osv.

[*]CSS, for all del! Gidd du lese link under, har du kommet deg utrolig langt. Som en fyr har i siggen sin: LLL TTT = Let les lær, ting tar tid.

w3schools.com

Lykke til.

Lenke til kommentar

Det er den styggeste siden jeg har sett så lenge jeg har hatt internett!

Jeg HATER å skrolle sideveis. Greit at du har mange pixler på kameraet ditt, men.

Jeg bruker ALDRI Times New Roman font.

Skrikende farger.

Det er alt for mye stæsj på første side. Lag heller en pen første side med link til deg selv, til gear osv.

Ta bort understrekingen.

Monter bilde av lillesøsteren din skikkelig på plass.

I vertfall ikke understrek og skråstill samtidig. Vet at det er masse forvirrende knapper på html- editoren din. Prøv å ikke la katten løpe omkring på tastaturet mens du programmerer.

Men det var kult å få litt info om gear. Dette visste jeg ikke fra før. Den skal du ha.

Etter min mening har du gjort alt som går ann galt. Gjør alt motstatt, så blir det sikkert bedre.

Det verste av alt er at jeg ikke skriver dette på tull eller for å hetse. Dette er er min hjertens mening. Det er bra at folk sier ting direkte til deg, i stedet for å få høre det gjennom mange andre. Ikke sant?

Mvh Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...