kjerstiNa Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Sommernatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Nydeleg stemning du formidlar her Vakkert og fredfullt. Ber preg av ein del støy - Har du nytta stativ? Kva iso benytta du? Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Takk for kommentar Magnar Har brukt stativ. Jeg måtte konvertere en RAW til JPG for nett bruk og den fila ble litt mer grumsete enn orginalen...... Så Orginalen er ganske ren. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Kanskje jeg trenger sterkere briller, for jeg klarer ikke å se at det er så mye støy i dette bildet Det jeg imidlertid legger merke til er et lite støvfnugg som har lurt seg inn oppe på himmelen. Men det viktigste her er at du har formidlet en fortryllende stemning. Flott gjennomført Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Nydlig bilde her ja du har litt støy i bilde . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Vakkert og en nydelig ro. Nydelig komp Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Nydeleg stemning du formidlar her Vakkert og fredfullt. Ber preg av ein del støy - Har du nytta stativ? Kva iso benytta du? Hei jeg glemte å svare på ISO spm ditt, jeg bruker ISO 200. Bedre med lange lukkertider enn for mye ISO på natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg