Magnar Bruvik Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hei Tove:) Kika nett innom Foto.no i går. Litt usikker akurat der og då... Brutale greier dette her Som eit bilete i ein serie på to blir utrykket noko heilt anna. Synes det vert ei meir heilheitleg historie som fungerer veldig bra. Spanande og vågalt dette. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Tusen takk Magnar...ja stemmer det du sier så jeg la ut to bilder sammen her ..er jo ikke lett å vise helheten bare med et av disse bildene.. skulle sikkert gjort det i går også da jeg la ut på foto.no;) Takk for fin kommentar! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Sitter med en for mørk skjerm til å kunne se V1 skikkelig, men ser jo at den har en flott komposisjon og bruka v lys og lysretning, V2 "provoserer meg" og vekker negative følelser - og har lyst til å bla forbi. Og kunst skal jo noen ganger vekke oppmerksomhet provosere )) - Vet jo ingenting om dine tanker bak bildet, og det hadde vært interessant om du sa noe om det. I alle fall et vanvittig flott bilde - som i et mesterverk av et maleri! Er skikkelig imponert ! Håper modellen din fikk puste skikkelig,,,,, eller er det noe du har lagt på i lag??? Utrolig spennende bilde i alle fall Endret 27. juli 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Hei Jentungen 1 og takk for fin tilbakemelding.. nei det er ikke noen lag ..det er kun modellen i vannet med et tynt stoff over som har blitt vått...det er spennende når elementer smelter sammen og skaper noe nytt ..som man ikke kan helt kontrollere.. det blir mer levende og jeg har tatt en del bilder i samme settingen som er helt annerledes..må teste nye ting for å lage annerledes bilder...liker at det er litt mystikk ... Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg