Harald Gjerholm Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Lys og Skygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Fint og stramt arkitekturbilde..blomsterpotten bryter av og det er bra...liker fargene som du er så god på! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Fint og stramt arkitekturbilde..blomsterpotten bryter av og det er bra...liker fargene som du er så god på!Hilsen Tove Mange takk Ovidia. Ikke lette fotoforhold her i det skarpe sollyset. Jeg tar nok en tur hit senere. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Dette formatet og denne uttrykksformen begynner du å beherske til perfeksjon Flott bilde, hvor det meste ble sagt i den forrige kommentaren Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Dette formatet og denne uttrykksformen begynner du å beherske til perfeksjon :)Flott bilde, hvor det meste ble sagt i den forrige kommentaren Jeg er inne i en nostalgi bølge nå - jo eldre man blir jo mer setter man pris på det som var. Begynner å bli litt leie meg selv nå og ser frem til høstfargene. Sommeren er en kjedelig tid fotomessig men bilder må jo tas. God helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg