csam Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 The lost city Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Nydelig og stemningsfullt litt skummelt nesten:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Antar detter er Machu pichu. Nydlig sted i tåkehav, et sted som står på lista over ønsket reisemål Lenke til kommentar
csam Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Antar detter er Machu pichu. Nydlig sted i tåkehav, et sted som står på lista over ønsket reisemål Hei, ja det stemmer. Fantastisk sted og kan anbefales! Spanskene fant aldri stedet under inkvisasjonen, og det lå godt gjemt og glemt frem til tidlig på 1900 tallet. Uten at jeg vet grunnen så tenker jeg det har litt med at det ofte ligger i tåke og skyer som kommer opp fra Amazonas rett til venstre for bildet og i kontrast til de perfekte (og litt kjedelige) solskinnsbildene de selger i suvinirbutikken så synes jeg tåken gjorde stedet langt mer interessant og mystisk noe som passer godt med mytene og mystikken som knyttes stedet og inkakulturen (vel å merke når sikten ble noe mer enn 3 meter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg