Softnor Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hei! For å gå rett på sak: hvilken type spraylakk/spray burde jeg bruke om jeg skal spraye innsiden av kabinettet mitt svart? Det er metallgrått nå. og med innsiden mener jeg det som er grått på dette bildet: http://www.maximumpc.com/files/u90693/Case_CoolermasterGuts_full.jpg Takker på forhånd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Skal du spraymale så MÅ du helst pusse og grunne på ren aluminium. Ellers så flasser det etterhvert Det vet veldig godt Wheelman på dette forumet, etter at han spraylakkerte sitt Silverstone tj07 innvendig. Resultalet ble faktisk skandale etter en stunt Jeg ville anbefale å snakke med en billakkerer for tips. Eventuelt pris for lakkering. Bare å spraye dirkete inne i kabinettet med biltema lakk anbefales ikkje Lenke til kommentar
Softnor Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Takker for svar, kan nok ta en telefon til en billakkerer eller noe lignende. "Bare å spraye dirkete inne i kabinettet med biltema lakk anbefales ikkje" jeg håpte jo på at dette skulle gå greit, men får vel ty til andre middler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå