PantZman Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Hei. Opplevde noe litt snodig når jeg kom til pcen min i kveld, som vanligvis står på om dagen. Skjermbildet så ut til å være 256 farger og en veldig lav oppløsning (800x600 eller lavere). Jeg tenkte det var AMD/ATI driverene som hadde kræsjet så jeg startet maskinen på nytt. Det skulle jeg kanskje ikke gjort for nå blinker skjermbildet (får knapt sett noe som helst før det forsvinner) kontinuerlig fra jeg starter maskinen. Går knapt ann å se noe som helst. Når jeg kommer inn i windows ser jeg en melding om at skjermen eller skjermkortet ikke støtter valgte antall farger og oppløsning. Har ikke hatt tid til å teste mer enn en bios resett og flyttet skjermkortet til en annen pci-e port. Har noget lang erfaring med pcer, men første gang jeg ser denne feilen. Noe som har vært borti dette? Jeg går utifra at det er skjermkortet, som er et Asus HD 7970 6970 DirectCUII (tar 3 slotter) Får prøve mer feilsøking i morgen. Edit: Har prøvd litt av hvert i dag. Kom frem til at det var noe bug med skjermen. Jeg koblet fra strømmen til skjermen en stund og nå ser det ut til å være helt fint igjen. Endret 27. juli 2013 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå