Gå til innhold

Flittig som en ... humle.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargerik og fin makro dette:)

Hei !

Takk for positiv kritikk.

Dine mange flotte makrobilder bidro for øvrig til at jeg lette fram mitt eget "humlebilde", tatt i 2008.

Jeg er litt fascinert av disse flittige, vakre og sjarmerende (!) "pelskledde" insektene som med sine små vinger og store, runde kropp synes å trosse naturlovene.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Heilt einig - synes makro er veldig fasinerande! Du kjem på ein måte enno nærare naturen. Mykje av det folk flest ser på som stygt og ekkelt er eigentleg vakkert på sin særeigne måte :)

Hei, igjen.

Kong Salomo skal ha sagt: "Gå til mauren og bli vis", og det er forunderlig hvordan små, relativt enkle skapninger kan danne kompliserte samfunnsstrukturer, som bidrar til fellesskapets beste.

Vi mennesker har i stor grad latt dugnadsånden fare til fordel for egoismen, og det er kanskje på tide å gjenoppfriske den kloke Salomos utsagn ... ?

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Flotte farger og nydelig hvordan pelsen kommer frem med det fine fokuset på så store deler av dyret - her minner det mest av alt om en liten bamse :D Kan kan ellers bare slutte meg til den begeistringen for makro som kommer til uttrykk i tråden her - ekstremt fasinerende og sterkt vanedannende :)

Hei.

Takk for fyldig og oppmuntrende tilbakemelding.

Jeg har nær sagt alltid vært fascinert av alt som går under betegnelsen "mini", og makrofotografering gir mulighet for å bli litt kjent i en liten og annerledes "verden".

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...