Aiven Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Brickwell har helt rett. Å be om forklaring etc fremstiller deg som en usikker dramaqueen. Om trådstarter tenker taktisk er det lureste at han holder seg helt unna, ikke send melding, ikke hold kontakt eller noe for da blir han friendzona med en gang. Trådstarter bør være sosial og treffe andre jenter og vise hvor vellykket og sosial han er. Da kommer den umodne sklia krypende tilbake etterhvert skal du se. Spørsmålet er om ei jente som man må spille skuespill for å få, er noe spesielt å samle på i utgangspunktet. Takler hun ikke at du er ærlig nå, så vil hun sikkert ikke takle det senere heller. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Når hun virker så umoden som jeg får inntrykk av er dette enda mer fail enn ellers. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Når hun virker så umoden som jeg får inntrykk av er dette enda mer fail enn ellers. Å være åpen og ærlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er ikke vits i å argumentere på noe det ikke finnes fasit på, spesielt dette. Noen liker åpenhet andre ikke. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Å være åpen og ærlig? Ja, hvis åpenheten innebærer grining om at man ble såret. Slik åpenhet hører bare hjemme i et forhold, hvis noe sted overhodet. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Åpenhet driver man på med i et forhold man har en sjanse på å komme inn i, og et forhold man er i. Ikke et forhold, beklager formuleringen, hvor man ikke lengre har en sjans på. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Så ja, jeg likte henne og hun likte meg. Hun sa til og med at hun var noe ala "stormende forelska" i meg, så måtte jeg være borte i en måned. Hun sa hun kom til å savne meg, og sa det til mange venner av meg etc. Så når jeg kom hjem, så hadde hun sånn 2 veier i forveien blitt sammen med en annen. Så hva skal jeg gjøre? Vi holdt på å bli sammen, så måtte jeg dra, og når jeg kommer hjem, vel.. Har ikke lyst til å gi opp, men jeg kan jo ikke prøve å bryte opp forholdet heller... Noen som har vært borte i noe lignende? Anonym poster: 0faebc84f568c39df246ba0a0118c4f5 Vært i samme situasjon, snakket masse med hun. Glad i deg bla bla, nattamelding osv. 1 måned i spania, bang hun var sammen med en annen ca 2 uker etter at jeg kom hjem og ville ikke møte meg engang. Jævla Skank, bare driit i hun. Grin deg ferdig og slett hun fra face/tlf alt Og lev videre mye lykkeligere enn du noen gang ville blitt med den tøsen der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå