AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Så ja, jeg likte henne og hun likte meg. Hun sa til og med at hun var noe ala "stormende forelska" i meg, så måtte jeg være borte i en måned. Hun sa hun kom til å savne meg, og sa det til mange venner av meg etc. Så når jeg kom hjem, så hadde hun sånn 2 veier i forveien blitt sammen med en annen. Så hva skal jeg gjøre? Vi holdt på å bli sammen, så måtte jeg dra, og når jeg kommer hjem, vel.. Har ikke lyst til å gi opp, men jeg kan jo ikke prøve å bryte opp forholdet heller... Noen som har vært borte i noe lignende? Anonym poster: 0faebc84f568c39df246ba0a0118c4f5 Lenke til kommentar
Populært innlegg BaronSlask Skrevet 26. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2013 Hvis hun bare holdt 2 uker før hun fant en annen, var hun ikke så "stormende forelska" allikevel. Finn deg en annen. 22 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Høres ut som at dere er maks 14, sånt skjer. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2013 Hvis hun bare holdt 2 uker før hun fant en annen, var hun ikke så "stormende forelska" allikevel. Finn deg en annen. Ja får bite i det sure eplet. Men føler meg såret og generelt forvirret. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Høres ut som at dere er maks 14, sånt skjer. 23 og 21. Anonym poster: 0faebc84f568c39df246ba0a0118c4f5 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg ville bedt om en forklaring fra hun det gjelder og sagt at jeg var såra. Er ikke sikkert du får noe ut av det, men det er jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hun er lett på tråden, hold din avstand. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg ville bedt om en forklaring fra hun det gjelder og sagt at jeg var såra. Er ikke sikkert du får noe ut av det, men det er jo verdt et forsøk. Det er kanskje det siste han skal gjøre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det er kanskje det siste han skal gjøre. Fordi? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det gjør ham liten og stakkarslig. 2 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hei trådstarter! Hør på dette, og hør på dette godt. Hva syntes du om hva hun gjorde? Tydeligvis er du ikke særlig fan av det, så la heller dette definere ditt bilde av henne. For alt du vet, og mest trolig, så har hun holdt på med denne karen enten før du kom inn i bildet, eller samtidig. Kanskje begge. Jeg syntes du skal tøffe deg opp nå og la denne slide vekk ifra deg. Hun såret deg, og på helt feile premisser. Finn deg ikke i det, men gjør ingenting med det heller. Ingenting godt kommer av at du blander deg inn mellom de, og vent heller på neste. Det er sikkert tungt som faen, men still deg selv ett spørsmål: Er det slik du vil at jenten som skal være din, skal kunne behandle deg? Hvis ikke, så vet du innerst inne at det egentlig var like greit at hun gjorde det, for du vil ikke være med en person som kunne gjort det! 3 Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Jeg jobber på sjøen, så dette scenarioet har jeg hørt om før. Kjent fenomen når man jobber turnus. Finn deg ei anna, for dette fortjener du ikke! Edit: Setningsoppbygging. Endret 30. juli 2013 av Slendrian89 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det gjør ham liten og stakkarslig. Ikke vær så pysete. Se og lær. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Ikke vær så pysete. Se og lær. Haha, wow. Jeg står fast på at det er feil å si til henne at han ble såret, fatter ikke at noen kan mene at det er et godt råd. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Haha, wow. Jeg står fast på at det er feil å si til henne at han ble såret, fatter ikke at noen kan mene at det er et godt råd. Neivel. Si ifra når du faktisk ønsker å begrunne din oppfatning. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Neivel. Si ifra når du faktisk ønsker å begrunne din oppfatning. #9 Jenter/kvinner vil ha menn, ikke sutreunger. Move on. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) #9 Jenter/kvinner vil ha menn, ikke sutreunger. Move on. #9? Å forsøke å overstyre sin natur for å tekkes et ideal straffer seg på sikt; konseptet blir fort en stor hindring i forhold til å nå sitt potensiale. Jeg er så jævla lei gutter som bruker tida si til å finne ut «hva jenter vil ha» og spille skuespill basert på dette. Voks opp. Endret 30. juli 2013 av Aiven 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Rådet ditt var skremmende dårlig, og du burde kanskje bli tørr bak ørene og få litt mer erfaring før du ber andre om å vokse opp. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Rådet ditt var skremmende dårlig, og du burde kanskje bli tørr bak ørene og få litt mer erfaring før du ber andre om å vokse opp. Godt mulig. Ditt argument var også skremmende dårlig. Hva jenter vil ha og ikke bør ikke definere hva som er rett atferd. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fordi? Brickwell har helt rett. Å be om forklaring etc fremstiller deg som en usikker dramaqueen. Om trådstarter tenker taktisk er det lureste at han holder seg helt unna, ikke send melding, ikke hold kontakt eller noe for da blir han friendzona med en gang. Trådstarter bør være sosial og treffe andre jenter og vise hvor vellykket og sosial han er. Da kommer den umodne sklia krypende tilbake etterhvert skal du se. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Slenger meg på "dropp henne"-bølgen. En jente som forteller deg at hun er stormende forelsket i deg, for så å stikke av med en annen fyr 2 uker senere, lukter det trøbbel av. Hvilke signaler sender dette deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå