VirtualMan Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Her om dagen var jeg sikker på at det lå en solid dose ketchup på terrassen en morgen, men senere samme dag regnet det ketchup - og det er jo litt rart...! Nå faller det innimellom røde klædder ned fra lønnetrærne her, så dette kommer tydeligvis fra fuglene. Noen som har peiling på hvilken fugl som driter mørkerødt? Og med typisk ketchup-konsistens! Er dette vanlig? Jeg har aldri hørt om dette tidligere. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) En som ble gangbanga av de andre fuglende? edit; Anal Endret 26. juli 2013 av SmoothCriminal 4 Lenke til kommentar
znix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det er vel ikke muligens noen busker med røde bær i nærheten av der du bor? Jeg har opplevd noe lignende selv, men da var fargen litt mer rosa enn ketchup.. Og da har jeg kommet fram til at det er blåledvebær den spiser Lenke til kommentar
VirtualMan Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Det er vel ikke muligens noen busker med røde bær i nærheten av der du bor? Jeg har opplevd noe lignende selv, men da var fargen litt mer rosa enn ketchup.. Og da har jeg kommet fram til at det er blåledvebær den spiser Det er røde bær i nærheten, men ikke i så store mengder, hva meg er bekjent. Men kanskje det faktisk er forklaringen!! Bæret du nevnte finnes ikke nevnt i Googles søkemotor engang. Vet ikke om det er det samme som gror her. Endret 26. juli 2013 av VirtualMan 1 Lenke til kommentar
znix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 hahahah skrivefeil.... vi har blåleddved ikke blåledve-_- Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Sikkert fugl som har spist blåbær! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå