rasmuz110 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Vell, det har seg sånn at jeg har lyst og skaffe meg Gta IV på Pc. Men er litt usikker på om Pc'en min klarer og kjøre spillet. Hvor mye RAM trenger jeg for og kjøre det? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Gta 4 er svært dårlig portet til PC, så det krever faktisk litt. Hva slags pc har du? Lettere å si om du klarer det eller ikke om du faktisk sier hva du skal spille med :-) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Minimumskravene til GTA IV er 1.5GB. Anbefalt er 2 GB for Windows XP og 2,5 GB for Windows Vista Kilde Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Minimumskravene til GTA IV er 1.5GB. Anbefalt er 2 GB for Windows XP og 2,5 GB for Windows Vista Kilde de system kravene der er ikke mye reelle. når det gjeler ram, så er nok minst 4gb å anbefalle. men her mest cpu og skjermkort det kommer ann på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå