Kiiips Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hei. Jeg skal kjøpe meg nytt bord og ny kommode. Bortsett fra IKEA, bohus, jysk og skeidar hvilke møbelbutikker burde man sjekke ut i Bergen? Ser også etter brukte møbler. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Møbelringen, Living og Bolia hvis de har butikker i Bergen. Det står sikkert på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
S0L Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Bolia ligger i Vaskerelven. Vært innom der og siklet akkurat litt upassende mye med tiden Lenke til kommentar
Teza Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Kanskje en "ønsker kjøpt" annonse på finn.no, hvis du har en ide om hva du ønsker? Ønsker du noe som de fleste kjedene ikke har, kan f.eks http://www.chesterfieldgarden.no være et sted å sjekke. Mener å huske at han leverer til Bergen også. (Dårlige nettsider men god service) Har selv sjekket gjennom katalogene hans og bestilt møbler derfra som jeg er meget godt fornøyd med. Da leverandøren hans ikke hadde det jeg lette etter, laget jeg en god skisse av det jeg ønsket og han fikk produsenten til å lage dette uten store ekstrakostnader. Det billigste er kanskje å prøve finn.no, vil tro man kan få dyre møbler til en ok pris der, hvis man er litt heldig. Lenke til kommentar
Kiiips Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Takk Hvilke bruktbutikker finnes i Bergen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå