Kiiips Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hei! Hvor er det fint å gå på rulleski i Bergen? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ingen steder egentlig. Eller kanskje ut mot Flesland! Lenke til kommentar
disippel77 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fortauet langs Bønesstranden går fint. Litt dårlig asfalt enkelte steder. Ellers går an å bruke turstien/sykkelstien fra krambua til nesttun. Så der har du en stripe ved bønsstranden og opp til nesttun som blir ganske bra =) Lenke til kommentar
bakkar og berg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Låner denne tråden her.. Lurer på om det er mulig å gå på rulleski på andre underlag enn asfalt, som f.eks. en løpebane? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tror det.. er jo hjul, og jeg har sett folk som har syklet på løpebane.. Lenke til kommentar
bakkar og berg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tror det.. er jo hjul, og jeg har sett folk som har syklet på løpebane.. Det var vel noe slikt jeg tenkte også ja.. Men hva med stavene? Finnes det egne "pigger" for mykere underlag? Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hjulene ruller nok litt dårligere på det mykere underlaget, men ellers bør det går greit - bortsett fra at banesjefen neppe blir særlig fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå