Cthulhu Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Asus AMD-maskin er en pen skue.Test: Asus U38N Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Kast i søpla. Kjøp en Vaio Pro. Sony <3 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ååh... Vaio Pro er SÅ SYKT LEKKER! Men koster litt mer da 1 Lenke til kommentar
Brahmeister Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hadde batteritiden vært sterkere kunne jeg lett ha kjøpt denne. Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 "Asus AMD-maskin er en pen skue." - Hadde vel vært riktig hvis det var en skute.... 1 Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvordan kan dette kalles for høyoppløst skjerm ? Hadde i hvertfall forventet noe ala Samsung ATIV Q Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor setter de ikke inn en ssd i denne maskinen. Da hadde denne maskinen vært perfekt for for de ikke så kravstore. Jeg tror ikke man hadde merket så stor forskjell på denne prosessoren og en i7 med ssd til "vanlig" bruk. Dette er en nesten perfekt lavprismaskin. 2 Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvorfor setter de ikke inn en ssd i denne maskinen. Da hadde denne maskinen vært perfekt for for de ikke så kravstore. Jeg tror ikke man hadde merket så stor forskjell på denne prosessoren og en i7 med ssd til "vanlig" bruk. Dette er en nesten perfekt lavprismaskin. Pris? Ikke alle trenger en så kraftig maskin hvis de bare skal bruke den til word og internett. (skolearbeid) Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvordan kan dette kalles for høyoppløst skjerm ?Hadde i hvertfall forventet noe ala Samsung ATIV Q Med sine 13.3 tommer vil jeg påstå at 1920 x 1080 er rimelig høyoppløst. 5 Lenke til kommentar
HeiHolding Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er det mulig å instalere SSD i denne? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er det mulig å instalere SSD i denne? Hvis du leser testen så får du svar på det. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Vurderte denne lenge, men skaffet meg heller en Lenovo Thinkpad s230u Twist til samme pris hos multicom. Angrer ikke akkurat på det valget. I alle tester jeg leste så skulle vist denne bråke relativt mye så det styrte meg vekk fra den iallefall. Edit: Alle tester jeg har lest om den refererer til tastaturet som fungerende og ikke mer, så hvordan Hardware kan komme med en annen konklusjon forstår jeg ikke (kan for øvrig hende at de andre er feil) Endret 26. juli 2013 av Rainmaker91 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Venter fortsatt på en ordentlig, lett pc som er laget fra bunnen av for utviklere og folk som jobber mye med programmering på tvers av både datamaskiner og plattformer. 3 LAN-innganger og en lett men kraftig PC skulle gjort seg, det! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Er det mulig å instalere SSD i denne? Ja Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hadde den bare kommet med en Haswell med HD 5000 så hadde det blitt kjøp med en gang. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hvordan kan dette kalles for høyoppløst skjerm ?Hadde i hvertfall forventet noe ala Samsung ATIV Q Antar du er her for å kverulere, "nettbrettet" du nevner koster 13.000kr eller mer og har unormalt høy oppløsning. På en 13.3" pc med touchskjerm er fortsatt full hd høyoppløst. 1 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) "Asus AMD-maskin er en pen skue." - Hadde vel vært riktig hvis det var en skute.... Hæ? Har det sneket seg inn en ninja-edit i artikkelen? Endret 28. juli 2013 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Ingen tvil om at den ser lekrere ut avslått, uten de glorete 70-talls ikona for svaksynte Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Man har alltids W7 eller Linux. Lenke til kommentar
e.hansen Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 (endret) Jeg anbefaler alle sterkt å holde seg unna Asus laptop'er og nettbrett. Dersom det er feil på maskinene vil de insistere på å reparere framfor å gi deg nytt produkt. Det blir da en lang rundans med Infocare for reparasjon, noe jeg har dårlig erfaring med. Tre ganger forsøkte de å reparere uten at de klarte det og da fikk jeg nytt produkt. En annen gang ødela de maskinen min under reparasjon og vil ikke erstatte den. HOLD DEG LANGT UNNA ASUS!!! Endret 28. juli 2013 av e.hansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå