Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Forvirra som bare f

Anbefalte innlegg

Kunne vært veldig ålreit med noen tips.

Det er ei jente som jeg har kjent over flere år nå, som jeg har vært ganske interessert i. Vi har alltid vært venner, men med et litt "spent" forhold(min egen følelse). Pga mange av vennene hennes som spurte hva som skjedde mellom oss og hva jeg syntes om hu osv.

Nå har jeg ikke sett jenta på nesten et år, med lite kontakt. Men har i den siste tiden møtt henne på et par vors, pga. felles venner. Her tar hun kontakt og flørter ganske synlig med meg. Gir meg komplimenter, ler uhemmet, vil ha kroppskontakt(hun tar for eksempel armen min og legger rundt seg). Prater om hvor fint det var en gang vi hadde en litt intim hendelse(ingen roting, bare sov sammen og holdt rundt hverandre). Hun spurte meg hva slags klær jeg liker at jenter går i, og møter opp i et slikt antrekk neste gang vi møtes. Tar kontakt når hun er beruset, med alt for mange smiletegn og kallenavn...Men den tredje gang vi møttes virket hun helt annerledes igjen, vi pratet litt, men hun holdte seg på god avstand hele tiden, uten at jeg prøvde å oppsøke henne. Jeg spurte en venninne om hvorfor hun oppførte seg slik. Hvorfor hun flørtet og var litt "rar". Hun svarte med at det er slik jenter er, vi flørter med guttevennene våre.

Er ganske forvirra, og ønsker tips fra dere som er litt "nøytrale"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten leker hun med deg, altså hun er en oppmerksomhetshore og elsker den bekreftelsen hun får fra deg siden du er en veldig snill og ordentlig gutt, eller så holder hun seg på avstand nå fordi hun er redd for at hun er "for mye", og venter på at du skal ta initiativ.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For guds skyld, gjør noe, istedenfor å bare observere alle hintene hun gir deg. At hun trekker seg tilbake, er såklart fordi du ikke tar ansvar og tar steget videre. Hvorfor skal hun fortsette å flørte med deg når du tydeligvis ikke vil ta det videre?

Lenke til kommentar

Har det alltid vært alkohol inne i bildet når hun har vært frempå ?

Som regel, men det varierer, en dag kan hun være veldig ivrig på å høre hva som skjer og slikt, andre dager virker det ut som hun ikke har så mye interesse Endret av anonym9310
Lenke til kommentar

Hva forteller det dersom det alltid har vært det, mener du?

Folk er som regel mer sjenert og tilbakeholden i edru tilstand, så om hun har vist interesse uten alkohol så er det jo et godt tegn, men det virker som det er opp og ned etter humøret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...