slepn Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Jeg har endret brukernavnet mitt til noe med et spesielt tegn i - og nå som jeg prøvde å logge på, kunne jeg ikke det fordi jeg ikke får satt inn dette tegnet i brukernavnfeltet. Jeg har endret brukernavnet før, skrevet inn det nye når jeg logget på, og det har funket helt fint, men problemet denne gangen er altså at jeg ikke vet hvordan jeg skal sette inn det tegnet. Det heter Black Diamond Suit. Hva gjør jeg? Har OS X Lion, om det har noe å si. Edit: Fant ut av det på egenhånd. For andre som måtte ha problemet: Helt øverst på innloggingsskjermen kan du velge input-språk. Velg Unicode Hex. Black Diamond Suit er Unicode 2666, og da holdt jeg inne Alt og skrev 2666, så kom diamanten opp. Slik klarte jeg å logge på. Endret 26. juli 2013 av slepn Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ifølge denne: http://www.nouilles.info/keyboard_shortcuts.html så får du ikke det symbolet som tastatur-tegn på macc'en... Men itte vet je. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå