Øystein.F. Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 I Wayward Manor spelar du eit spøkjelse som vil skremme bort dei levande. Les hele saken Lenke til kommentar
jihn Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Argh, om jeg bare hadde 60-70k til overs... Det kan bli spennende å se hva Gaiman kan få til her, helt klart en av mine favorittforfattere. Har ihvertfall vanskelig for å tro at spillet vil mangle noe på manusfronten. Good Omens og American Gods bør leses Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Spill fra Neil Gaiman for 60 spenn? Lett! Lenke til kommentar
Pendraeg Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Spill fra Neil Gaiman for 60 spenn? Lett! Veldig lett 1 Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg slutter meg til alle Gaiman fans. For de som ikke er fans fra før er "Fragile Things" samt Sandeman gode inngangsporter. "Neverwhere" er favoritten min fra Gaiman. Jeg håper spillet blir bra, men sånt kan jo også fort bli dårlig. Bok og spill er ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå