Skreeth Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 jeg skulle fdiske den nye hardisken min så jeg fant en gammel floppy (den jeg hadde før bytta jeg på et lan for en håndfull snop så dum som jeg var/er :-? ). Iallefall begynte floppyen og skrike som en syk ku for og så daue sammen med boot disken :x Finnes det noen andre måter jeg kan Fdiske den på ?.. vet det går ann i windows men jeg vil ha FAT og ikke ntfs' Lenke til kommentar
crimzon Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hei! Hvis du skal legge inn f.eks WinXp, så har du mulighet til å opprette partisjoner og formatere i installeringa. Du kan også velge mellom FAT og NTFS. Noen grunn til ikke å gå for NTFS? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 jeg har allerede XP lagt inn på den gamle , så da ser det vel ut som jeg ikke har så mye valg annet enn og velge NTFS.. men er det noe anderledes med det i forhold til FAT? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fdisk har da ingenting å gjøre med FAT vs NTFS! Fdisk er for partisjonering, NTFS velger du når du formaterer. Og når man skal legge inn XP så bruker man ikke fdisk og format. Man bruker installasjonsprogrammet, der kan du faktisk velge å formatere FAT hvis du absolutt vil. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 jaja så feil kan man ta , takker for rettelsen da hårek. Nå er hardisken oppe og går for fullt.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå