wha96 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hei, jeg har en PS3 slim, ikke den nyeste. Jeg fikk den ca mellom 2007 og 2009, tror jeg. Jeg har ca 10-13 spill og har lastet ned en del demoer og addons. Noen som kan si meg hvor mye lagringskapasitet jeg har? (Har nemmlig kasta eska, og vet ikke noen annen måte å sjekke på ) Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Du går til Settings så til System settings for så gå på det nest siste valget som heter System Information. der står det hvor mye plass du har brukt og hvor mye du har totalt. Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Ok! Tusen takk, trodde man måtte åpne hele maskina Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvordan skulle du ha visst hvor mye plass du har ledig etc..? Nei, det hadde nok vært særdeles håpløst. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ok! Tusen takk, trodde man måtte åpne hele maskina For å se hva? En digital tavle der det stod ledig plass og brukt plass? Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Nei, for å se om det stod hvor mye den komm med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå