morten_b Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hadde tenkt å skyte meg i foten og, men jeg tror jeg dropper både det og IE 11 3 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Chrome har da hatt utviklerverktøy lenge. Tja, ikke så oversiktlig som IE viste seg å ha Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Jeg bruker firefox og har IE som nødløsning Etter den ganger med tilbakestillinger av windows så har firefox ( antagelig andre nettlesere også) en lei tendens til slå seg vrang ,og man risikere å ikke komme seg på nette i det hele tatt Det er jo ikke alltid at man installasjons-filen tilgjengelig. IE ligger der men ikke de andre nettleseren Hvordan kommer man da seg ut på nettet for laste ned riktig( verktøy for få tak i riktig ) nettleser ? hvilke nettlesere lar seg ikke påvirke av dise tiltakføringen av tidligere tilstander i windows ? her innbiller jeg meg at IE blir den eneste å ty til Endret 30. juli 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 IE blir den analeste å ty til Det er helt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå