Smedsrud Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 IE 11 er sluppet for Windows 7.Nå kan du prøve nye Internet Explorer Lenke til kommentar
Populært innlegg tubehauge Skrevet 26. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2013 nei takk.. 11 Lenke til kommentar
LokusPokkus Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 holder meg til firefox.. 4 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvar det da ikke snakk om at den aldri skulle komme til w7 , slik at de som brukete en tidligere utgave skulle tvinges til bytte nettlserer , eller opgradere til w8.x ? Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 liker ikke internet explorer holder meg til chrome Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Denne skal jeg definnetivt teste med en gang 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Nå som Opera gjør sitt beste for å gjøre nettleseren til søppel, så er det kanskje snart på tide å gå tilbake til IE? IE 10 er tross alt ganske bra så det er i det minste et slags alternativ >.> Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hos meg funger IE 10 som om den jobber i sirup inn i mellom ( de få gangene jeg gidder å bruke den ) jeg vet ikke hva den driver med da Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Flott med utviklerverktøy, dette må Google snart få bakt inn i Chrome, selv om jeg kan bruke plugins da. For jeg kommer aldri til å bruke IE med mindre jeg skal laste ned en ny nettleser.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Merkelig at versjon til win7 ikke er fullverdig, innbiller MS seg at de fortsatt har en dominerende markedsposisjon, og kan tvinge ting igjennom? AtW Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Denne skal jeg definnetivt teste med en gang hjelp. Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Merkelig at versjon til win7 ikke er fullverdig, innbiller MS seg at de fortsatt har en dominerende markedsposisjon, og kan tvinge ting igjennom?AtW De har det.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 De har det.... De hadde, på browsermarkedet har de ikke det lenger. AtW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 nei takk.. Artig hvor kritiske folk er til IE. IE6 var i bruk alt for lenge, og IE7 og IE8 ikke bra nok. Men med IE10 har de faktisk laget en bra nettleser. Bra nok til at jeg ikke ser behovet for å installere noe annet på foreldrene mine sine pcer osv. IE11 er enda et steg i riktig retning. Jeg foretrekker selv FF pga plugins, men det er ikke lenger himmel og hav forskjell. WebGL er også på plass. Denne teknologien kan blant annet dekode JPEG-bilder med grafikkbrikken, noe som vil føre til redusert minneforbruk og spart batteri. Men i hovedsak brukes det til litt tyngre grafiske operasjoner i nettleseren. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Artig hvor kritiske folk er til IE. IE6 var i bruk alt for lenge, og IE7 og IE8 ikke bra nok. Men med IE10 har de faktisk laget en bra nettleser. Bra nok til at jeg ikke ser behovet for å installere noe annet på foreldrene mine sine pcer osv. IE11 er enda et steg i riktig retning. Jeg foretrekker selv FF pga plugins, men det er ikke lenger himmel og hav forskjell. Men i hovedsak brukes det til litt tyngre grafiske operasjoner i nettleseren. Det er sant, men jeg må allikevel le av at MS har ødelagt rykte til IE i årevis. De valgte å ikke levere saklig til kundene sine med IE6 når de hadde markedsmakt, og det har de lidd for leeeenge, håper de tar det til seg. AtW 2 Lenke til kommentar
Venator Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Etter å ha brukt IE 11 siden w8.1 pre release kan jeg trykt si at de nye developers toolsa er verdt det. men har enda ikke funnet ut hvor du kan skifte renderingsmotor til en eldre versjon, slik at du kan teste nettsiden i eldre versjoner! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Så da blir det nok en nettleser med bing som er umulig å fjerne og alternative søkemoterer nærest umulig å legge til. De skal ha skryt for å gjøre nettleseren vanskelig å stille inn slik man selv ønsker. Satser på at bingbar er med fra starten denne gangen, og ikke bare plutselig dukker opp automatisk innstallert uten forvarsel som tidligere. Endret 29. juli 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Chrome går ingen steder, IE kommer ikke til å bli brukt, om så er det siste jeg gjør. Nå som Opera gjør sitt beste for å gjøre nettleseren til søppel, så er det kanskje snart på tide å gå tilbake til IE? IE 10 er tross alt ganske bra så det er i det minste et slags alternativ >.> Hvorfor ikke gå for Google Chrome? Den er jo vanvittig rask, og blir oppdatert veldig flittig. Endret 29. juli 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) nei takk.. IE11 . Tror at jeg har IE9 Endret 29. juli 2013 av FEAR2 Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Flott med utviklerverktøy, dette må Google snart få bakt inn i Chrome, selv om jeg kan bruke plugins da. For jeg kommer aldri til å bruke IE med mindre jeg skal laste ned en ny nettleser.. Chrome har da hatt utviklerverktøy lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå