Sakiko Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Hei. Lurer på om noen her erfaring med hjemmekinoreceiveren Onkyo TX-NR717B. Ser at komplett har denne på tilbud nå og er ute etter noe som er bra men samtidig ikke koster alt for masse penger, prøve å finne et kompromiss. En ting jeg ser med denne er at den har to inn HDMI som er er en må ha ting, grunnen for det er at med to inn utganger kan jeg bytte mellom å bruke TVen og prosjektoren uten å måtte bytte om kabler hver gang som alltid blir et rot. Så har folk noe pros / cons? Eventuelt anbefalinger til andre? Endret 26. juli 2013 av Sakiko Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Den har 7 HDMI inn btw, men to soner ut. Har NR515 selv, og er ganske fornøyd med denne - det eneste jeg har å utsette er at spotify-"appen" er omtrent like brukervennlig som en unix-terminal, og at den durer litt under drift. - Ellers er den konge. Sånn ellers så angrer jeg kanskje litt i ettertid på at jeg ikke kjøpte et merke med airplay-støtte, siden man nå kan bruke airplay på alle mulige enheter. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Mente selvfølgelig to ut og restten inn, hehe. Når du nevner det med air play er jo det et poeng som må tenkes over, bruker ikke airplay til noe annet da ikke har noe som støtter dette så vet ikke hvor mye savn det kommer til å bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå