AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg har sydd noen sting og lurte på om det går fint å dusje med det. Har hatt stingene i 5-6 dager nå, skal ta de ut om 5-6 dager ca. Går det fint å dusje? Stingene er ved håndleddet. Anonym poster: 49d6c779f5032d5903f9ab2eaffc60d9 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Tja, hvis du er i tvil, tape en pose rundt området. Det gjorde jeg. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ja, du kan fint dusje etter 5-6 dager. Ikke skrubb såret. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Hvorfor snakket du ikke med legen din om dette? Er du i tvil, fest en plastpose rundt armen og hold den hevet mens du dusjer. Det gjorde jeg da jeg haddde gips på armen. Gikk helt fint. Endret 26. juli 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Har også brukt samme løsning som Tåkelur og Skurupu etter en ufrivillig blodgivning. Det vil nok gjøre sår-tilhelingen raskere. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Eller bare kjøp slike vanntette plaster som jeg brukte når jeg hadde sydd, jeg sydde bare 5 sting på ryggen, så måtte jo ha hjelp til å få det av og på, men det funka hest. Men brukte plastpose trikset når jeg hadde gips på hånda engang. Men jeg fikk råd/beskjed om hva jeg skulle/burde kjøpe av plaster, rensemiddel og da slike vanntette plaster av han legen som sydde. Alt du behøver fås tak i på apotek. Endret 26. juli 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Eller bare kjøp slike vanntette plaster som jeg brukte når jeg hadde sydd, jeg sydde bare 5 sting på ryggen, så måtte jo ha hjelp til å få det av og på, men det funka hest. Men brukte plastpose trikset når jeg hadde gips på hånda engang. Men jeg fikk råd/beskjed om hva jeg skulle/burde kjøpe av plaster, rensemiddel og da slike vanntette plaster av han legen som sydde. Alt du behøver fås tak i på apotek. Bra tips. https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=30754&c=1190&g=false&ref=search Er nok en smule mer praktisk når det høver seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå