EinarEriksen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Qualcomms raskeste systembrikke innabords, og batteri på hele 4000 mAh.Oppo Find 7 får heftig batteri og systembrikke Lenke til kommentar
hessel Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke. 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke. Den er bare et rykte, hvordan kan de vite det om informasjonen ikke er frigitt? 1 Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke. Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar. 2 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva vet/tror vi om skjerm størrelsen? Kan jeg ut i fra modell nummeret anta rundt 7"? Sikle......:-) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hva vet/tror vi om skjerm størrelsen? Kan jeg ut i fra modell nummeret anta rundt 7"? Sikle......:-) Neppe, tror det er 5" som er forventet på denne modellen. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) I følge GSMarena, så blir det trolig 5" og en pris på 700USD. (sammenligner man Galaxy S4, så koster den 630$ med Snapdragon 600 CPU) Endret 26. juli 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
onlyafrika Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar. Hvilken erfaring har du med Oppo 5? Byggekvalitet, driftssikkerhet, generalt det man forventer av de "store"? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Virker nærliggende å tenke at denne får 7 tommer skjerm ut fra navnet, hastigheten på CPUen og batterikapasiteten. 4000mAh er veldig mye for en smarttelefon, men det er veldig nært det nexus 7 har, for eksempel. Lenke til kommentar
Fjelldal Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hvilken erfaring har du med Oppo 5? Byggekvalitet, driftssikkerhet, generalt det man forventer av de "store"? Meget god byggkvalitet, utrolig bra skjerm. Oppo's versjon av android er grei nok, og de kommer med oppdateringer jevnlig. Etter å ha hatt nexus telefoner tidligere, foretrekker jeg imidlertid android slik google lager det, og heldigvis er telefonen meget enkelt å "roote". Har nå AOSP på telefonen, og veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Virker nærliggende å tenke at denne får 7 tommer skjerm ut fra navnet, hastigheten på CPUen og batterikapasiteten. 4000mAh er veldig mye for en smarttelefon, men det er veldig nært det nexus 7 har, for eksempel. Jeg har mer tro på at man her satser på en smarttelefon med virkelig stor batterikapasitet. Det er vel lite som tyder på at dette er en tablet så langt. http://www.ubergizmo.com/2013/07/oppo-find-7-sports-4000mah-battery/ Lenke til kommentar
polsen Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar. Er det Ebay som gjelder for denne type kjøp, eller er det andre og mer egnede kanaler? Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar.Er det Ebay som gjelder for denne type kjøp, eller er det andre og mer egnede kanaler? oppostyle.com! Oppo sin egen side for salg internasjonalt av find 5 og find 7 fremover. Akkurat lansert butikk i europa også, og opgradert garantien til 2 år for EU regler. Glem ebay og sånt, helt safe og trygt fra official oppo Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Og det desidert viktigste har dere ikke omtalt i det hele tatt; hvorvidt telefonen kommer til Norge/Europa eller ikke.Spiller egentlig ikke så stor rolle. Jeg kjøpte Find 5 fra Kina, før den kom til Europa. Den fungerer utmerket, og gjør nok også Find 7 når den er klar.Er det Ebay som gjelder for denne type kjøp, eller er det andre og mer egnede kanaler?oppostyle.com! Oppo sin egen side for salg internasjonalt av find 5 og find 7 fremover. Akkurat lansert butikk i europa også, og opgradert garantien til 2 år for EU regler. Glem ebay og sånt, helt safe og trygt fra official oppo Nåvel, Oppostyle er ikke eiet eller drevet av Oppo. Det er en reseller. Etter det jeg har sett har de hatt god kundeservice og ordner ting relativt raskt dersom det skjer noe. Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Håper inderlig det ikke blir en telefon med 7" skjerm. Det blir alt for stort for min del. Klarer de lage den like sexy som Find 5, men bare med bedre innmat er jeg fornøyd! Da blir S3 lagt på hylla. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det sies vel at det blir maks 5" skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Synes Oppo Find 5 har det fineste android brukergrensesnittet. (utenom clean android) Visst jeg skulle hatt en android telefon hadde det blitt en Oppo. Endret 13. august 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Synes Oppo Find 5 har det fineste android brukergrensesnittet. (utenom clean android) Visst jeg skulle hatt en android telefon hadde det blitt en Oppo. Brukergrensesnittet er veldig inspirert av et custom android ROM med navn MIUI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg